Vindeca-te cu ajutorul mancarii

Diabetul iti poate fura cativa ani din viata. Suna ingrijorator? Incearca cateva supraalimente, care te pot ajuta.  
 
<p>Pentru a te proteja de aceasta boala trebuie sa ai o dieta echlibrata, bineinteles, dar mai poti adauga urmatoarele alimente in meniul tau. Studii recente arata ca acestea sunt foarte eficiente in prevenirea bolii.

Laptele
Consumul a 200 de ml de lapte pe zi reduce cu 40% riscul dezvoltarii unui diabet, datorita continutului de calciu, magneziu si vitamina D, care mareste capacitatea corpului nostru de a folosi in mod corect insulina. Alegerea unui lapte degresat sau cu 1% grasime anuleaza aceste beneficii ale laptelui.

Nucile
Un studiu recent efectuat pe 64.000 de femei de varsta mijlocie din China care consumau arahide zilnic a aratat ca asta a scazut cu 21% riscul de a face diabet. Si celelalte seminte sunt la fel de eficiente: nucile, migdalele sau caju. (Cercetarile arata ca acestea nu ingrasa)

Cafeaua
Toarna cu incredere: un studiu recent arata ca persoanele care beau patru cani de cafea zilnic au un risc cu 30% mai scazut de a face diabet. Si cafeaua decofeinata este la fel de buna, spune Rob M. van Dam, Doctor, profesor asistent de nutritie la Universitatea Harvard, dar alegeti cafeaua filtrata.

Scortisoara
Parfumatul condiment pare sa scada zaharurile din sange care pot contribui la dezvoltarea diabetului de tip 2, dupa cum arata un studiu. O lingurita pe zi, presarata pe cereale, iaurt sau fructe pastreaza zaharurile din sange la un nivel sanatos.</p>

Vote it up
273
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza