Top 10 sfaturi pentru scaderea stresului fara medicatie

Exista multe lucruri pe care le puteti face pentru a va reduce nivelul de stres
 

Ideal este sa apelam la medicamente eliberate cu reteta cat mai rar. Adoptati cat mai multe dintre sugestiile din lista de mai jos:

1. Aveti grija de dvs. Asigurati-va ca dormiti suficient, ca adoptati o dieta sanatoasa, ca renuntati la fumat si ca nu beti prea mult.

2. Discutati. Impartasiti-va sentimentele cu prietenii si membrii familiei. Si apoi ascultati si problemele lor.

3. Faceti exercitii aerobice in mod regulat. Este mai usor sa faceti asta daca gasiti un exercitiu care va place. S-a demonstrat ca exercitiile usoare, ca yoga sau Pilates, reduc stresul.

4. Bucurati-va de munca pe care o faceti. Daca va treziti speriati ca trebuie sa mergeti la munca, cautati o alta sursa de venit.

5. Invatati cand sa spuneti „nu“. Viata dedicata in intregime altora e o cauza majora de stres cronic.

6. Cultivati-va optimismul. Cautati ce e mai bun in oameni si asteptati-va la lucruri bune.

7. Stabiliti limite. Gasiti o metoda pentru a nu lasa comportamentul daunator al celor din jur sa va afecteze linistea sufleteasca.

8. Organizati-va viata. Daca scapati de dezordine veti fi mai energici si mai multumiti.

9. Alocati-va timp. Toti avem nevoie sa ne permitem sa privim pe fereastra, sa citim o carte sau sa ne bucuram uneori de o baie relaxanta.

10. Concentrati-va pe respiratia profunda. Aceasta e o metoda simpla, dar eficienta de combatere a stresului. Puteti invata singuri sau de la un profesor de yoga ori la un curs special de relaxare/meditatie.

Vote it up
94
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza