Test drive cu noul Panda

O noua inima bate in corpul de metal  al acestui Fiat simpatic, lansat in Romania in iulie. Reporterul nostru l-a testat chiar inainte de lansare
 
<p>
Ce ne-a placut
Motorul de doi cilindri se dovedeste puternic, gratie supraalimentarii turbo, si ofera, astfel, reprize bune de accelerare. Schimbatorul de viteze este pozitionat mai sus, ceea ce-l face usor de utilizat, iar interiorul e stilizat si finisat cu materiale placute ochiului.

Ce nu ne-a placut

Propulsorul este destul de zgomotos la accelerare si vibreaza la turatii joase. Nu ne place ca ESP-ul si aribagurile laterale nu sunt incluse in dotarile de baza. Iar spatiul pentru picioare, pe bancheta din spate, e destul de modest.

Alternativele

Acum cativa ani, producatorul sud-coreean  de automobile Kia inca mai starnea poante pe seama masinilor sale, dar nu mai e cazul acum. Noul Picanto (cu preturi pornind de la 8.448 euro) arata foarte bine si iti ofera o groaza de dotari, inclusiv o garantie de sapte ani. Si, spre deosebire de motorul de doi cilindri de la Fiat Panda, primesti un propulsor cu patru si 85 de cai putere. Si noul VW Up! (8.327 euro) este confortabil si foarte bine facut. Sistemul ESP vine in dotarea as standard, insa doar atat. Iar cel mai mic Volkswagen are doar patru locuri.

Verdict: Asemenea predecesorului sau, bine primit de public la vremea lui, noul Panda are o silueta simpatica si e destul de incapator, raportat la dimensiunile sale. Motorul de doi cilindri se arata cam nabadaios, insa nu si atat de economicos.

Cine e Marc Klaver?

Marc Klaver, binecunoscut ziarist auto olandez, testeaza cele mai noi modele de masini din Europa exclusiv pentru Reader’s Digest si te tine la curent luna de luna cu tot ce trebuie sa stii despre automobile si piata de profil.

</p>
Vote it up
170
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza