Tehnici rapide de relaxare

Cum să îți revii mai ușor după un moment de stres sau panică 
 

Când vă simțiți copleșit de oameni sau de evenimente, când vă simțiți frustrat sau tensionat, încercați una dintre următoarele metode (este preferabil ca unele dintre ele să fie folosite când sunteți singur) sau concepeți propria dvs. metodă. După ce vă eliberați de tensiuni, aplicați una sau două tehnici de relaxare, pentru a readuce la normal funcțiile organismului.

• Loviți puternic cu picioarele în podea, exact ca un copilaș care are o criză de furie.

• Dați drumul la muzică și cântați cu voce tare.

• Urcați și coborâți scările în fugă de câteva ori sau faceți o plimbare rapidă în jurul blocului.

• Notați exact ce anume vă supără sau vă stresează. Poate fi o metodă pozitivă de a vă elibera corpul și mintea de griji, care vă ajută să vă detașați și să examinați problema într-un mod obiectiv.

• Începeți o activitate de curățenie pe care ați tot amânat-o – și savurați faptul de a fi scufundat în mizerie până la gât. Vă veți simți mult mai bine după ce terminați.

• Loviți cu pumnii într-o pernă pentru a elibera tensiunea, furia și frustrarea.

• Evadați în mintea dvs. Vizualizarea care necesită doar imaginație – este extrem de benefică pentru persoanele care se simt neliniștite, ostile sau furioase. Închideți ochii și creați în minte o scenă frumoasă – imaginați-vă că vă aflați pe o plajă și simțiți căldura soarelui, vedeți pescărușii zburând și simțiți pe buze gustul sărat al mării. Rămâneți acolo... până vă simțiți relaxat.

Sursa: Reader’s Digest – “1001 sfaturi pentru sănătatea ta” 

Vote it up
106
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza