Supă de fasole albă cu rozmarin

Savuroasă și aromată, se prepară foarte ușor și repede
 

Leguminoasele (fasolea, mazărea, lintea) sunt alimente antiîmbătrânire ideale, datorită compoziției lor bogate în proteine și fibre, care asigură sănătatea inimii și a sistemului digestiv. Având puternice proprietăți antiinflamatorii și antioxidante, rozmarinul potențează efectele benefice ale compușilor din ceapă și usturoi.

 

INGREDIENTE PENTRU 2 PORȚII

2 linguri de ulei de măsline

1 ceapă mare

3 căței de usturoi

400 g fasole lima sau cannellini din cutie, clătită și scursă

2 fire mari de rozmarin proaspăt

1/2 cană (125 ml) supă-bază cu un conținut redus de sodiu, lapte sau apă

parmezan sau Cheddar ras, pentru servit

piper negru, proaspăt măcinat

 

PREPARARE 5 minute

GĂTIT 15 minute

FIECARE PORȚIE CONȚINE 1 181 kJ, 282 kcal, 9 g proteine, 19 g grăsimi (3 g grăsimi saturate), 18 g carbohidrați (6 g zahăr), 10 g fibre, 335 mg sodiu

 

1 Încinge uleiul într-o cratiță de mărime mijlocie sau o oală de supă. Adăugând ceapa și usturoiul, călește-le la foc mic circa 10 minute sau până când se înmoaie.

2 Pune ceapa, usturoiul și jumătate din boabele de fasole într-un blender; macină-le până la omogenizare.

3 Adu amestecul înapoi în cratiță. Înglobează restul de fasole, rozmarinul și supa-bază (laptele sau apa) și fierbe molcom totul 5 minute, ca rozmarinul să-și dezvolte aroma. Adaugă puțină apă, dacă supa devine prea groasă.

4 Toarnă supa în boluri și servește-o cu un topping de brânză rasă și puțin piper măcinat.

 

Vote it up
123
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza