Sporiti-va masa musculara, ca sa ardeti mai multe calorii

Activitatea cea mai importanta este miscarea din viata de zi cu zi
 

Se stie ca pentru a slabi trebuie sa mancati mai putin si sa faceti mai multa miscare. Reducerea numarului de calorii ingerate nu compenseaza integral un stil de viata sedentar. Activitatea cea mai importanta este miscarea din viata de zi cu zi. Atunci cand sunteti pregatit sa includeti anumite exercitii in programul dumneavoastra, ideal ar fi sa le faceti pe intervale.

Exista un motiv mult mai bun pentru a avea muschi puternici si sanatosi decat o infatisare placuta: tesutul muscular arde de trei ori mai multe calorii decat cel adipos, chiar si atunci cand nu faceti altceva decat sa va uitati la televizor.

Muschii ard calorii tot timpul – pana si in somn –, intr-un ritm mai rapid decat celelalte tesuturi ale corpului. Iata de ce trebuie sa va pastrati sau sa va dezvoltati masa musculara odata cu inaintarea in varsta: pentru a mentine in functiune aparatul metabolic de ardere a grasimilor. De fapt, niciodata nu e prea tarziu "sa intetim focul", cu ajutorul antrenamentului de rezistenta.

Un studiu recent, cu durata de 12 saptamani, a relevat ca barbatii si femeile de peste 60 de ani au slabit, in medie, 2 kilograme ridicand greutati de trei ori pe saptamana, fara sa-si schimbe alimentatia sau sa faca alte exercitii – inca o dovada ca exercitiile cu greutati va ajuta sa pierdeti kilograme. De asemenea, amelioreaza echilibrul si postura corpului, intarind muschii centrali ai plexului si ai spatelui. Un scurt antrenament zilnic de fortificare musculara se dovedeste suficient pentru a va pastra tonusul muscular, a avea spinarea dreapta si a mentine in functiune masina de ars calorii a organismului.
 

Vote it up
112
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza