Smoothie de piersici cu capsuni

Ambele fructe au vitamina C si ne alimenteaza rezerva de fier – nu e loc de indispozitie si oboseala
 

Ingrediente pentru 2 portii:

1 piersica coapta
300 g capsuni
2 portocale
1 banana
200 g iaurt de soia

Timp de preparare: 15 minute

Valori per portie: 255 kcal; 8 g proteine; 44 g carbohidrati; 4 g grasimi; 7 g fibre

Preparare:

1. Se spala piersica, se zvanta si se taie in jumatati. Se scoate samburele si se marunteste pulpa fructului.

2. Se curata capsunile, se spala si se zvanta. Jumatate dintre ele se maruntesc. Fructele ramase se taie in jumatati si se insira pe doua frigarui de lemn.

3. Se taie portocalele in jumatati si se storc. Se descojeste banana si se marunteste.

4. Se toarna iaurtul de soia intr-un blender sau intr-un vas de mixer. Se adauga bucatelele de capsuni, piersica si banana si sucul de portocale. Se mixeaza pana cand rezulta un piure omogen.

5. Se toarna smoothie de piersici in doua pahare inalte, se garnisesc portiile cu frigaruile cu capsuni si se servesc.

FRUCTE DIN POMUL NEMURIRII
Vitaminele B continute in piersici confera proverbiala „piele ca piersica“. Sodiul si potasiul din fruct stimuleaza activitatea renala, despovarand astfel inima si circulatia sangvina.

DE STIUT
Portocalele cele mai bune pentru stors sunt in primul rand varietatile Navel si Valencia. Datorita continutului mare de fructoza, sucul lor este dulce, placut.

Vote it up
112
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza