Smoothie de mango

Smoothie este o bautura din fructe preparata cu lapte sau iaurt, fie ca piure obtinut din pulpa si sucul fructelor

 

<p>

Portii 2
Timp de preparare: 5 minute

Ingrediente:

1 mango copt
150 g iaurt cu continut redus de grasimi, racit
300 ml lapte semidegresat racit
1 lingurita miere sau dupa gust
semintele de la 6 pastai de cardamom

Preparare:

1. Se descojeste fructul de mango si se taie miezul de pe sambure. Se toaca grosier miezul si se pune intr-un blender. Se proceseaza pana se obtine un piure omogen.

2. Se adauga iaurtul si laptele si se continua procesarea pana ce mixtura este omogena si spumoasa. Se indulceste cu miere, dupa gust.

3. Se toarna in 2 pahare inalte si se presara bautura cu seminte de cardamom. Se serveste imediat.

Cateva idei:

• Ca sa preparati un smoothie de banane, inlocuiti mango si iaurtul cu 1 banana mare feliata si 150 g iaurt cu continut redus de grasimi, aromat cu fructe tropicale.
• Pentru a prepara un smoothie de kiwi si zmeura, folositi 2 kiwi descojite si tocate, 225 g zmeura si 300 ml suc de mere sau de struguri albi. Se indulceste, dupa gust, cu putina miere.
• Incercati un smoothie de pere si afine negre, preparat din 2 pere de desert, curatate de coaja si tocate, 125 g afine negre, miezul de la 2 fructe ale pasiunii si 300 ml suc de merisoare.
• Un alt smoothie delicios este cel preparat din ananas si capsuni. Folositi 1 ananas mic curatat de coaja si cotor si apoi tocat, 225 g capsuni, 300 ml suc de mere si 1 lingura socata.

Avantaje:

• Un smoothie se poate prepara foarte rapid folosind fructe proaspete, asa ca retine maximum din valoarea nutritionala a ingredientelor.
• Cand se prepara un smoothie cu lapte si iaurt, acesta va contine de asemenea proteine, calciu si multe vitamine B – aproape o masa completa intr-un singur pahar.
• Mango este o excelenta sursa de beta-caroten, un antioxidant pe care organismul il converteste in vitamina A, vitamina esen-tiala pentru sanatatea pielii si o buna vedere pe timp de noapte. Mango contine si cantitati substantiale de vitamine C, B6 si E.

Pentru mai multe retete culinare acceseaza site-ul www.lumearetetelor.ro

</p>

Vote it up
254
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza