Seara mare la Gala TB 2012

Peste 120 de invitati au participat, marti, la evenimentul de decernare a premiiilor Trusted Brands, organizat de Reader's Digest
 
<p>
Seara de marti a fost una speciala pentru Reader’s Digest. A fost momentul Galei Trusted Brands 2012. Organizat la Hotelul Hilton din Capitala, evenimentul a reunit, ca in fiecare an, reprezentantii celor mai importante companii din Romania din domeniile auto, alimentar, bancar, farma, IT, turism, produselor de infrumusetare, media si altele.

Si asta pentru ca Trusted Brands este cel mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Reader’s Digest in 15 tari, printre care si Romania. Obiectivul studiului, ajuns in acest an la a douasprezecea editie in Europa si a saptea editie in Romania, este identificarea si premierea marcilor care au reusit sa castige increderea europenilor in acest an.

In Romania, rezultatele Trusted Brands 2012 au evidentiat ca, mai mult decat ceilalti europeni, romanii sunt fideli marcilor care au reusit sa le castige increderea.  La majoritatea categoriilor, liderii raman aceeasi, indiferent de schimbarile care se produc pe piata. Mai mult, ocupantii locului intai isi consolideaza pozitia de la un an la altul, inregistrand cresteri constante ale procentului de incredere din partea consumatorilor.

Dovada stau acele branduri care au reusit sa ramana pe prima pozitie in topul increderii mai multi ani la rand (de ex. Philips la categoria Electrocasnice, Nestle la Cereale pentru mic-dejun, Visa la Card de credit).

“Cred ca este foarte greu sa mai ai incredere in cineva. Mi se pare extraordinar ca primim acest premiu din nou. Sunt extrem de fericita si multumita. Vreau sa le multumesc cititorilor si tuturor celor care ne privesc in fiecare seara”, a declarat Andreea Esca, dupa ce i s-a inmanat premiul pentru cea mai de incredere televiziune, acordat Pro TV pentru al saptelea an consecutiv.

Dupa ce, inca din 2010, studiul a consemnat revenirea in forta a brandurilor romanesti, 2012 aduce confirmarea faptului ca increderea romanilor in marcile autohtone creste constant. La categoria Automobile, de exemplu, increderea in Dacia a crescut de la 16,5% (in 2010) la 21% (in 2012), iar la Ape minerale, Borsec a crescut cu 13 procente. Alte branduri romanesti care au inregistrat cresteri relevante in preferintele consumatorilor in 2012 sunt Untdelemn de la Bunica, Vel Pitar si Petrom.

Trusted Brands 2012 s-a desfasurat concomitent in 15 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii comune celor 15 tari si un numar de maximum 18 categorii locale. Este important sa subliniem ca participantii la sondaj nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de "Calitate", "Valoare excelenta", "Imagine puternica", "Intelegerea nevoilor clientilor" si „Responsabilitate sociala”.

Studiul a fost realizat prin corespondenta, in perioada septembrie - noiembrie 2011, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader’s Digest din cele 15 tari europene: Austria, Belgia, Republica Ceha, Croatia, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Slovenia si Suedia. In perioada mentionata, in Europa s-au trimis 226.325 de chestionare cu intrebari deschise.

Clasamentul intreg al tuturor marcilor poate fi consultat AICI.

</p>
Vote it up
163
Ai votat deja!Voteaza