Sanatate cu orez

Iata un mod usor de a te hrani mai bine: inlocuieste pastele si cartofii cu orez
 
<p>Cercetari recente au subliniat calitatile orezului integral printre care rolul sau in reducerea colesterolului si a glicemiei in sange. Bogat in compusi care previn bolile si in fibra, orezul integral este mai sanatos decat painea sau pastele, afirma nutritionista Julie Upton. Pentru a mari aportul orezului in dieta:
@Incearca soiurile de culoare inchisa. Orezul negru japonez, orezul rosu cu gust de nuca si orezul Basmati aromatizat sunt soiuri cu un continut de proteine ridicat si au pana la sase ori mai multa fibra decat soiurile albe. In plus, orezul de culoare inchisa este si mai gustos.
@Adauga orez in retetele preferate. Adauga 1-2 cesti de orez fiert la fiecare 500 g de carne de vita sau curcan tocata pentru burgeri, la o portie de carne si ardei iute pentru a arde calorii si grasime. Pentru mai multa fibra, inlocuieste pastele cu orez.
@Prepara rapid. Nu te lasa descurajat de cele 45 de minute de fierbere cat sunt necesare pentru gatirea orezului integral de culoare inchisa. Incearca varianta „instant” (10 minute in cratita) sau cea pentru microunde (90 de secunde). Vei economisi timp si te vei bucura de aceeasi cantitate de nutrienti si fibra ca si la varianta clasica. </p>
Vote it up
247
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza