Rulouri cu pastrav afumat

O excelenta alternativa la sandviciurile obisnuite, cu umplutura din pastrav afumat, icre si foi de salata verde

 

<p>

Portii 8
Timp de preparare: 15 minute

Ingrediente:

8 tortillas mari de grau, circa 340 g in total
170 g salata de icre
85 g nasturel
1/2 castravete feliat subtire
4 fileuri de pastrav fara piele, circa 75 g fiecare, rupte bucati

Preparare:

Se incalzeste cuptorul la 180°C. Se ambaleaza stiva de tortillas in folie de aluminiu si se incalzesc in cuptor 10 minute, sau conform indicatiilor de pe ambalaj.

Se intinde putina salata de icre pe fiecare tortilla calda, apoi se pun deasupra nasturel, feliute de castravete si bucatele de pastrav afumat. Se ruleaza tortillas strans, ca sa impacheteze bine umplutura. Se taie fiecare rulou in jumatate, pe diagonala, si se serveste imediat.

Cateva idei:

• In loc de salata obisnuita de icre, se poate folosi o salata cu continut scazut de grasimi.
• Preparati rulouri cu pui hoisin, inspirat dupa populara rata crocanta chinezeasca cu clatite. Taiati feliute subtiri 250 g piept de pui fiert, dezosat si fara piele. Taiati batonase 1/2 castravete si tocati 6 cepe verzi. Stropiti fiecare tortilla cu 2 linguri sos hoisin, apoi asezati deasupra cateva bucatele de castravete, pui si ceapa verde si rulati tortillas. Se taie fiecare rulou in jumatate si se serveste. Pieptul de pui afumat, sau cel de gasca, fara piele si fript in cuptor, sunt la fel de usor de folosit in aceasta reteta.

Avantaje:

• Tortillas sunt un fel de clatite foarte subtiri, preparate fie cu un aluat din faina de grau, fie cu o faina speciala de porumb, numita masa harina. Ingredient de baza in dieta Americii Centrale, tortillas sunt o alternativa mai deosebita la banala paine si o alta cale de a introduce in dieta carbohidrati cu amidon. Infasurate in jurul unei umpluturi, sunt usor si nostim de preparat.
• Pastravul este un peste uleios cu continut mare de acizi grasi omega-3. Acestia protejeaza organismul de boli de inima si de atacuri celebrale. Pastravul mai contine si cantitati mari de vitamina E care protejeaza celulele de distrugerile produse de radicalii liberi.
• Castravetele, fructul unei plante cataratoare din familia dovleacului, are un continut mare de apa (96%) si unul foarte scazut de calorii. Coaja sa contine beta-caroten.

Pentru mai multe retete culinare acceseaza site-ul www.lumearetetelor.ro

</p>

Vote it up
117
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza