Revenirea dupa un moment stresant

Dupa ce va eliberati de tensiuni, aplicati una sau doua tehnici de relaxare
 

Cand va simtiti coplesit de oameni sau de evenimente, cand sunteti frustrat sau tensionat, incercati una dintre metodele de mai jos (este preferabil ca unele dintre ele sa fie folosite cand sunteti singur) sau inventati propria dvs. metoda. Dupa ce va eliberati de tensiuni, aplicati una sau doua tehnici de relaxare, pentru a readuce la normal functiile organismului.

• Loviti puternic cu picioarele in podea, ca un copilas care are o criza de furie.

• Dati drumul la muzica si cantati cu voce tare.

• Urcati si coborati scarile in fuga de cateva ori sau faceti o plimbare rapida in jurul blocului.

• Notati exact ce anume va supara sau va streseaza. Poate fi o metoda pozitiva de a va elibera corpul si mintea de griji, care va ajuta sa va detasati si sa examinati problema intr-un mod obiectiv.

• Incepeti o activitate de curatenie pe care ati tot amanat-o – si savurati faptul de a fi scufundat in mizerie pana la gat. Va veti simti mult mai bine dupa ce terminati.

• Loviti cu pumnii intr-o perna, pentru a elibera tensiunea, furia si frustrarea.

• Evadati in mintea dvs. Vizualizarea care necesita doar imaginatie este extrem de benefica pentru persoanele care se simt nelinistite, ostile sau furioase. Inchideti ochii si creati in minte o scena frumoasa – imaginati-va ca va aflati pe o plaja si simtiti caldura soarelui, vedeti pescarusii zburand si simtiti pe buze gustul sarat al marii. Ramaneti acolo... pana va simtiti relaxat.

Vote it up
100
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza