Remediu pentru insomnie

Afla ce noi solutii le mai propun cercetatorii celor care nu pot sa adoarma
 
<p>
Daca ai o camera mai spatioasa, monteaza-ti un hamac. “Exista cercetari recente care sustin ceea ce multi dintre noi banuiam demult: leganatul usor ne ajuta sa adormim mai repede”, sustine Nancy Shute pe blogul Shots, dedicat sanatatii. De asemenea, balansarea lenta i-a ajutat pe voluntarii participanti la un studiu sa cada intr-un somn profund, menit sa ii ajute sa memoreze intamplarile de peste zi.

Un alt studiu propune si o alta potentiala solutie. Conform AARP Bulletin, cercetatorii au pus 12 persoane care sufereau de insomnie sa poarte noaptea o boneta speciala prin care circula apa astfel incat creierul sa fie racorit. Cu cat creierul era mai racorit, cu atat somul era mai profund, au raportat cercetatorii la conferinta SLEEP din luna iunie.
 
Cel care a condus cercetarile a depus o cerere pentru un patent prin care sa protejeze boneta pe baza de apa, dar pana cand va fi comercializata la scara larga, incearca trucul lui Karen Roush, a carei carte numita "Ce stiu asistentele despre… menopauza" include si sfaturi pentru femeile care nu pot dormi noaptea din cauza bufeurilor: “Pune-ti fata de perna intr-o punga din plastic si las-o la frigider pana te duci la culcare”.
 
 
Vote it up
149
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza