Prepara o masa sanatoasa

Sfaturi de la nutritionist despre ce trebuie sa stii cand cumperi si gatesti carnea de pasare 
<p>Cand vine vorba de prepararea curcanului sau a oricarei alte pasari, e bine sa tii cont de ce spun expertii. Iata cateva sfaturi de la nutritionista americana Jackie Newgent:
 
Verifica lista cu ingrediente cand cumperi pasare. O pasare intreaga poate contine elemente nedorite. Cele care au carnea mai pufoasa pot contine sodiu si alti amelioratori de aroma. Cantitatea maxima de sodiu trebuie sa fie 400 mg la o portie de 200 de calorii.

Putina piele nu strica. Daca rezisti sa nu o prajesti, pielea de pasare nu este chiar nociva: o mare parte din grasimea din piele este de tip monosaturat, adica sanatoasa pentru inima. Pielea rumenita de pe o portie de pui contine 1 g de grasime saturata, dar este bine sa te limitezi doar la pielea de pe o portie.

Este bine sa folosesti un termometru pentru mancare pentru a fi sigur ca pasarea nu este insuficient facuta (temperatura din curcan trebuie sa fie de 74°C). De multe ori, cei care vor sa manance sanatos rumenesc prea mult carnea, numai ca vor avea parte de o masa uscata si grea. </p>

Vote it up
90
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza