O noua campanie

Facebook si Time Warner au anuntat ca fac front comun impotriva hartuirii pe internet 
 
<p>Companiile Facebook si Time Warner fac front comun impotriva unui fenomen care afecteaza intr-un ritm rapid milioane de tineri din intreaga lume: hartuirea pe Internet.

Parteneriatul a fost facut public la inceputul acestei saptamani si isi propune sa creasca vizibilitatea acestei probleme tot mai amenintatoare si sa determine oamenii sa ia atitudine in momentul in care sunt victime sau observa un caz de agresiune online.

Implicarea Facebook in aceasta actiune reprezinta o confirmare a faptului ca reteaua sociala, care are deja peste 750 de milioane de membri, s-a transformat intr-un teritoriu fertil atat pentru prietenie, dar si pentru agresiune.

Campania anti-agresiune online va fi prezenta simultan pe mai multe canale media: Internet, TV si radio, dar si in trei dintre revistele apartinand Time Warner: People, Time si Sports Illustrated. Campania se numeste “Spune stop hartuirii: Ia atitudine!” (“Stop Bullying: Speak Up”), o tema pe care Cartoon Network, parte din Time Warner, a anuntat-o inca de anul trecut.

Anuntul vine in contextul in care Reader’s Digest desfasoara, la nivel european, o ampla campanie prin care cere implementrarea Butonului de Siguranta pe Internet, menit sa-i apere pe copii de agresiunile din mediul online. Afla mai multe amanunte de pe site-ul special dedicat campaniei sau de pe pagina de Facebook, acolo unde te poti si alatura campaniei.

Stirea completa o poti citi pe site-ul GeneratiaOline.ro</p>

Vote it up
94
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza