Noi metode de intarire a imunitatii

Cateva schimbari simple iti poti pregati sistemul imunitar sa lupte impotriva microbilor
 
<p>Cercetari recente recomanda cateva tactici noi care iti pot ajuta organismul sa faca fata bolilor de sezon:
Ia un supliment cu vitamina D. In primul studiu clinic despre proprietatile acestei vitamine in contracararea gripei, copiii care au luat o doza de 1.200 IU de vitamina D3 au avut cu 60% mai putine sanse de a se imbolnavi de gripa decat cei care au luat o pastila placebo.
Mananca mai putin. Intr-un nou studiu al Universitatii Tufts la care au participat 46 de femei si barbati obezi s-a constatat ca cei care au consumat mai putine calorii timp de sase luni s-au putut bucura de un sistem imunitar mai bun. Reducerea caloriilor cu 10% a fost suficienta. Alte cercetari au aratat rezultate similare dupa ce subiectii au pierdut in medie §ase kilograme.
Consuma alimente bogate in fibre. Soarecii carora li s-a administrat multa fibra solubila, de genul celei care se gaseste in ovaz si mere, au prezentat mai putine semne de boala cand li s-a injectat o substanta care transmite organismului semnalul simulat al unei infectii cu bacterii. Chiar daca cercetarile pe animale nu sunt la fel de sigure ca cele pe oameni, alimentele bogate in fibra au foarte putine dezavantaje. </p>
Vote it up
403
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza