Mult poate insemna putin

Cateva trucuri pentru a consuma cantitati mai mari de alimente, dar cu putine calorii
 

<p>

Multi dintre noi vor sa mai dea jos din kilogramele acumulate, dar este foarte greu sa scazi brusc cantitatea de mancare pe care o consumai zilnic. Si totusi exista o solutie de a manca mult si cu mai putine calorii. Uite ce ar trebui sa faci:

1.    Mananca cereale neindulcite la micul dejun. Astfel te poti bucura de o portie mai mare de cereale integrale sanatoase, consumand mai putine calorii. Motivul: zaharul contine foarte multe calorii, dar nu te satura. Adauga in cereale fructe maruntite, pentru un plus de aroma si dulceata.

2.    Incepe toate mesele de pranz cu o salata. Poti manca un strat generos de laptuci, acoperit cu felii de rosii, morcovi rasi, rondele de castraveti, fasii de ardei gras, felii de dovlecei, ciuperci crude, ceapa, plante aromate, telina, fenicul sauvarza toccata.

3.    La fiecare cina mananca mai intai o supa de legume. Cercertari efectuate la Pennsylvania State University sugereaza ca senzorii satietatii din organism sunt activati atunci cand consumam hrana bogata in apa.

4.    Pune mancarea direct in farfurii. Nu aduce la masa cratite sau oale cu mancare; pune felurile de mancare in farfurii. Astfel nu vei fi tentat sa mai iei inca o portie.

5.    Tine fructe taiate pe raftul cel mai de sus din frigider, in fata. Fructele taiate isi pastreaza substantele nutritive timp de aproape o saptamana.

6.    Cand ti se face foame consuma alimente satioase, bogate in fibre. Ia 19 arahide mici sau un mar zemos.

7.    Nu subestima puterea fibrelor. Intr-un studiu efectuat in Australia, la University of Sydney, cartofii au fost considerati cai mai satiosi din cele 38 de alimente testate de voluntari. Asta si pentru ca Portia era de 4 ori mai mare decat a alimentelor grase cu acelasi aport caloric. Din acelasi motiv, floricele de porumb, rosiiile cherry si un castron cu salata verde si alte alimente bogate in fibre reprezinta o buna alegere, daca vrei sa te saturi repede.

8.    Alege gustari sanatoase, sarace in calorii. Tine la indemana mere, fructe de padure congelate, morcovi, felii de ardei gras, floricele de porumb.

9.    Treci la bauturi cu zero calorii. Apa, ceaiul si apa carbogazoasa cu lamaie sunt cele mai bune optiuni.

</p>

Vote it up
233
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza