Miiiiic, dar rau!

Seria 1 de la BMW a avut intotdeauna succes. Dar ultima generatie, pe care am testat-o recent, are chiar mai mult de atat
 
<p>
Ce ne-a placut
Noul BMW Seria 1 ofera multe facilitati de lux, fara sa-si piarda din alura sportiva. E mult mai spatios in spate decat predecesorul sau si dispune de o izolare fonica excelenta. Datorita multitudinii de optiuni, fiecare cumparator isi poate personaliza masina asa cum vrea.

Ce nu ne-a placut
Motorul turbodiesel de doi litri poate urca pana la 218 cai putere. Modelul pe care l-am avut in test dispunea insa de un propulsor cu doar 116 cai, masina aratandu-si, astfel, in mod evident, limitele. Daca vrei mai multa performanta, pretul sare de 30.000 de euro.

Care sunt concurentii
Ciao, Bella! Italienii sunt maestri in a desena masini frumoase, dupa cum o arata Alfa Romeo Giulietta (cu pret de pornire de la 18.400 euro). Punctele ei forte sunt motoarele diesel, transmisia cu dublu ambreiaj si preturile rezonabile. Alti doi concurenti si-au facut debutul la Salonul Auto de la Geneva, din martie: noul Audi A3 si ultimul Mercedes A-Class. Primul are aceeasi silueta de caroserie ca Seria 1, in timp ce al doilea este mai sportiv ca niciodata si se indreapta acum spre acelasi tip de clientela pe care-l tintesc Audi si BMW. 

VERDICT:
Cu tractiunea pe spate, directia deosebit de precisa si sasiul extrem de bine echilibrat, aceasta masina nu-i va dezamagi pe fanii BMW. Noul Seria 1 ofera o calitate de cinci stele, dar si o gama bogata de propulsoare si optionale.

Cine e Marc Klaver?

Marc Klaver, bine-cunoscut ziarist auto olandez, va testa cele mai noi modele de masini din Europa exclusiv pentru Reader’s Digest si te va tine la curent luna de luna cu tot ce trebuie sa stii despre automobile si piata de profil.

</p>
Vote it up
199
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza