Metode simple si placute de a slabi

Incercati urmatoarele strategii pentru a face zilnic mai multa miscare
 

Pe langa toate metodele evidente – precum a urca pe scari in loc sa luati liftul, a parca mai departe de destinatie si a va spala singuri automobilul – incercati urmatoarele strategii pentru a face zilnic mai multa miscare:

1 - Mergeti in timp ce vorbiti la celular. Faceti-va obiceiul sa va plimbati ori de cate ori vorbiti la telefonul mobil. Este o metoda extrem de simpla de a castiga 5-10 minute de miscare.

2 - Spuneti direct, in loc sa trimiteti e-mailuri. Cercetatorii au descoperit ca a petrece 2 minute pentru a trimite un e-mail unui coleg de serviciu in loc sa mergeti sa vorbiti cu el duce la o crestere ponderala de 5 kg in decurs de 10 ani. Gata, stergeti mesajul!

3 - Ridicati greutati in fata televizorului. Daca va place sa va uitati la stirile de dimineata, tineti la indemana o gantera si efectuati cate 10 ridicari cu fiecare brat, pentru fortificarea muschilor biceps. Puteti sorbi si din cafea intre timp.

4 - Trageti-va abdomenul. Incordarea muschilor abdominali timp de 60 de secunde, cand stati in picioare, conduceti masina, sedeti la birou, fortifica muschii centrali ai corpului, ceea ce imbunatateste postura si arde grasimi.

5 - Stati pe o minge, nu pe scaun. Inlocuirea scaunului de la birou, uneori, cu o minge stabila va va ajuta sa fiti mai activ cand lucrati la calculator, deoarece pozitia solicita muschii picioarelor si ai trunchiului.

6 - Folositi o cana mai mica la birou. Sau un pahar de apa mai mic. Rezultatul: veti face mai multe "excursii" pana la cafetiera sau pana la bidonul cu apa.

7 - Radeti mai des. Conform estimarilor, 100 de episoade de ras din abdomen sunt echivalente cu 10 minute petrecute vaslind.

8 - Incercati sa exersati de doua ori pe zi. Daca slujba sau stilul de viata nu va permite sa va ridicati si sa va miscati prea mult, impartiti in doua timpul dedicat mersului pe jos. De exemplu, daca anterior obisnuiati sa va plimbati seara o ora, dupa ce veneati de la lucru, de-acum incolo plimbati-va o jumatate de ora in pauza de pranz si alta jumatate dupa cina. Doua reprize mai scurte va activeaza metabolismul mai bine decat o singura repriza lunga.

9 - Faceti dragoste mai des. Scuturati-va talpile, balansati-va picioarele, bateti cu degetele in masa, faceti ridicari pe calcaie sau rotiri de glezne sub birou - toate gesturile conteaza. Studiile arata ca miscarile de acest fel ard un numar considerabil de calorii.
 

Vote it up
68
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza