Metode simple de a rămâne în formă

Opt trucuri pentru a-ți păstra mobilitatea
 

Încearcă următoarele strategii pentru a face zilnic mai multă mişcare şi a arăta mai bine.

1. Mergi în timp ce vorbeşti la mobil. Fă-ţi obiceiul să te plimbi ori de câte ori vorbeşti la telefon. Este o metodă simplă de a câştiga 5-10 minute de mişcare.

2. Spune direct, în loc să trimiţi e-mailuri. Specialiştii de la Centrul de Cercetare şi Prevenţie Stanford au descoperit că acele două minute pe care le petreci trimiţându-i un e-mail unui coleg de serviciu în loc să mergi să vor­beşti cu el duc la o creştere ponde­rală de cinci kilograme în decurs de zece ani. Gata, şterge mesajul!

3. Ridică greutăţi la televizor. Dacă îţi place să te uiţi la ştiri, ţine la îndemână o ganteră şi fă câte zece ridicări cu fiecare braţ, pentru fortificarea muşchilor biceps.

4. Trage-ţi abdomenul. Încordarea muşchilor abdominali timp de 60 de secunde, când stai în picioare, conduci maşina, eşti aşezat la birou sau la masă, fortifică muşchii centrali ai corpului, ceea ce îmbună­tă­ţeşte postura şi arde grăsimi.

5. Stai pe o minge, nu pe scaun. Înlocuirea scaunului de la birou cu o minge stabilă te va ajuta să fii mai activ când lucrezi la calculator, deoarece poziţia solicită muşchii picioarelor şi ai trunchiului, pentru a-ţi menţine echilibrul.

6. Încordează fesele. Este o metodă excelentă de a tonifia muşchii fesieri. Poate fi practicată în automobil sau la birou – nimeni nu-şi va da seama ce faci!

7. Exersează de două ori pe zi. Dacă stilul tău de viaţă nu-ţi permite să te mişti prea mult, împarte în două timpul dedicat mersului pe jos: o jumătate de oră în pauza de prânz şi altă jumătate după cină.

8. Fă dragoste mai des. Ştiai că a face sex de trei ori pe săptămână duce la arderea a 7.500 de calorii pe an, echivalent cu a alerga 120 de kilometri?

 

Sursa: din cartea Slăbiţi din mers, editura Reader’s Digest

 

Vote it up
123
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza