Metode simple și plăcute de a slăbi

Cum să faceți mai multă mișcare în fiecare zi
 

Pe lângă toate metodele evidente – precum a urca pe scări în loc să luați liftul, a parca mai departe de destinație și a spăla manual automobilul – încercați următoarele strategii pentru a face zilnic mai multă mișcare:

Mergeți în timp ce vorbiți la celular. Faceți-vă obiceiul să vă plimbați ori de câte ori vorbiți la telefonul mobil. Este o metodă extrem de simplă de a câștiga 5-10 minute de mișcare.

Spuneți direct, în loc să trimiteți e-mailuri. Cercetătorii au descoperit că a petrece 2 minute pentru a trimite un e-mail unui coleg de serviciu în loc să mergeți să vorbiți cu el duce la o creștere ponderală de 5 kg în decurs de 10 ani. Gata, ștergeți mesajul!

Ridicați greutăți în fața televizorului. Dacă vă place să vă uitați la știrile de dimineață, țineți la îndemână o ganteră și efectuați câte 10 ridicări cu fiecare braț, pentru fortificarea mușchilor biceps. Puteți sorbi și din cafea între timp.

Trageți-vă abdomenul. Încordarea mușchilor abdominali timp de 60 de secunde, când stați în picioare, conduceți mașina, ședeți la birou sau la masă, fortifică mușchii centrali ai corpului, ceea ce îmbunătățește postura și arde grăsimi, ajutându-vă să aveți un abdomen plat.

Stați pe o minge, nu pe scaun. Înlocuirea scaunului de la birou cu o minge stabilă vă va ajuta să fiți mai activ când lucrați la calculator, deoarece poziția solicită mușchii picioarelor și ai trunchiului, pentru a vă menține echilibrul.

Folosiți o cană mai mică la birou. Sau un pahar de apă mai mic. Rezultatul: veți face mai multe „excursii“ până la cafetieră sau p]nă la bidonul cu apă.

Încordați-vă fesele. Este o metodă excelentă de a tonifia mușchii fesieri! Poate fi practicată în automobil sau la birou – nimeni nu-și va da seama ce faceți.

Încercați să exersați de două ori pe zi. Dacă slujba sau stilul de viață nu vă permite să vă ridicați și să vă mișcați prea mult, împărțiți în două timpul dedicat mersului pe jos. De exemplu, dacă anterior obișnuiați să vă plimbați seara o oră, după ce veneați de la lucru, de-acum încolo plimbați-vă o jumătate de oră în pauza de prânz și altă jumătate după cină. Două reprize mai scurte vă activează metabolismul mai bine decât o singură repriză lungă.

Faceți dragoste mai des. Știați că a face sex de trei ori pe săptămână duce la arderea a 7.500 de calorii pe an, echivalent cu a alerga 120 de kilometri?

Sursa: Reader’s Digest – “Slăbiți din mers”

Vote it up
125
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza