Mentine-te in forma

Iti prezentam cateva exercitii simple pe care le poti integra in programul tau zilnic 
<p>Testul de conditie fizica a adultilor, lansat de Consiliul Prezidential pentru Educatie Fizica si Sport din SUA, te poate ajuta sa iti testezi aptitudinile fizice. Iata cateva cifre care ar trebui atinse de barbatii si femeile de 40 de ani, precum si cateva sfaturi utile:

Test - flotari
Prag de atins - Femei (stand pe genunchi): 33 fara oprire, Barbati: 40 fara oprire
Sfaturi pentru a obtine rezultate optime (treptat, pentru a preveni vatamarile) Fa exercitii pentru piept si triceps de trei ori pe saptamana. Poti varia flotarile stand cu picioarele sau mainile pe ceva mai ridicat, spune antrenorul personal Kelli Calabrese, autoarea cartii Feminina, supla si in forma.

Test – jogging 2,5 km
Prag de atins - Femei: sub 12 minute, Barbati: sub 10 minute
Sfaturi pentru a obtine rezultate optime (treptat, pentru a preveni vatamarile)  - Mergi/alearga de trei ori pe saptamana si inoata sau mergi cu bicicleta in zilele celelalte. Adauga o zi de antrenament de legatura (mers mai rapid decat ritmul tau obisnuit, alternand cu mers mult mai lent decat normal).

Test – semi-abdomene
Prag de atins - Femei: 60 intr-un minut, Barbati: 65 intr-un minut
Sfaturi pentru a obtine rezultate optime (treptat, pentru a preveni vatamarile)  - Efectueaza mai multe tipuri de exercitii abdominale, de trei ori pe saptamana. “Forta muschilor abdominali este foarte importanta pentru mentinerea posturii corecte, reducerea durerilor de spate si poate  ajuta la pastrarea echilibrului la o varsta mai inaintata”, spune Calabrese.

Test - extensii
Prag de atins - Femei: 22 cm dincolo de calcaie, Barbati: 20 cm dincolo de calcaie
Sfaturi pentru a obtine rezultate optime (treptat, pentru a preveni vatamarile)  - Dupa incalzire, spune Calabrese, iti poti imbunatati flexibilitatea facand urmatorul exercitiu yoga: aseaza-ti corpul in forma literei V, intoarsa, cu mainile si picioarele pe podea si sezutul in sus.</p>

Vote it up
165
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza