Masina cu semn de exclamare

Volkswagen s-a intors pe piata mini. Cu noul model up!, se poate bate acum cu competitorii sai
 
<p>
Reporterul nostru special, Marc Klaver, a testat noul Volkswagen up!. Iata concluziile sale:

Ce ne-a placut
E adevarat ca, din cauza ampatamentului sau mic (distanta dintre rotile din fata si cele din spate), VW up! nu se poate conduce ca o limuzina. Dar, pentru o masina mini, e foarte confortabila. In plus, finisarile interioare sunt bune, iar masina vine cu ABS si ESP in dotarea standard.

Ce nu ne-a placut
Varianta de top (high up!) pe care am testat-o e considerabil mai scumpa decat modelul de baza. Cu toate acestea, volanul se poate regla numai pe inaltime, nu si pe adancime. Asa ca nu toti isi vor putea gasi o pozitie ideala de sofat. Iar consumul e mai mare decat ne-am asteptat.

Care ar fi concurentii sai
Noul up! are doi rivali produsi chiar de grupul VW – Skoda: Citigo si Seat Mii. Desi identice, din punct de vedere tehnic, aceste doua masini au geamuri laterale diferite si se vand la preturi putin mai mici. Avand sub trei metri lungime, Toyota iQ e chiar mai scurta decat up!, dar dispune tot de patru locuri. Cu un un pret de pornire de 16.307 euro, e mult mai scumpa insa decat VW up!. Toyota mai are o masina mini in gama – Aygo, care concureaza, similar, cu masini realizate pe aceeasi platforma, Citroën C1 si Peugeot 107.

Verdictul
Orice actor ar fi incantat ca, dupa revenirea sa pe scena, criticile de a doua zi sa fie pozitive. Intoarcerea Volkswagen in segmentul masinilor mini de oras poate fi titrata exact asa: Noul up! traieste sub semnul exclamarii.

Fisa tehnica VW up!
Motor 999 cc
Putere 75 cp
Viteza maxima 171 km/h
Consum 4,7 l/100 km, in test 6,4 l/100 km
Greutate 929 kg
Emisii CO2 108 g/ km
Capacitate portbagaj 251-951 l
Lungime 3.540 mm
Pret de pornire 8.327 euro (TVA inclus), masina de test (versiune high up!) 10.934 euro

Cine e Marc Klaver?

Marc Klaver, bine-cunoscut ziarist auto olandez, va testa cele mai noi modele de masini din Europa exclusiv pentru Reader’s Digest si te va tine la curent luna de luna cu tot ce trebuie sa stii despre automobile si piata de profil.
</p>

Vote it up
144
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza