Mai multă mișcare

Impune-ți voința, pentru a începe o activitate fizică
 

În minutele pe care le dedicați zilnic urmăririi unor știri deprimante, v-ați putea reduce riscul de diabet cu 34%, riscul unui accident vascular cerebral cu 20%, riscul unei fracturi de șold cu 41% și riscul de deces în următorii ani cu 50% – iar în același timp să vă cizelați gândirea, să vă subțiați talia și să vă îmbunătățiți starea de spirit.

 

Cum? Firește, cu ajutorul activității fizice. Experții au clasificat-o cu entuziasm pe unul din primele locuri ale listei de măsuri pentru o sănătate mai bună. După părerea lor, este suficient să efectuați exerciții fizice ușoare (o plimbare în ritm rapid, înot, grădinărit), timp de o jumătate de oră, aproape zilnic, pentru a obține rezultate spectaculoase.

 

Întrebarea este de ce majoritatea oamenilor nu aplică această metodă ce funcționează.

Un răspuns sincer? Pur și simplu nu reușim să ne ridicăm de pe canapea și să ieșim pe ușă. Pe mulți îi sperie ideea de a exersa. Ne lăsăm pradă inerției, parțial fiindcă ne-am obișnuit să ședem pe canapea și nu suntem obișnuiți să facem mișcare. E posibil chiar să n-avem suficientă energie pentru o plimbare, fiindcă șederea îndelungată ne obosește.

 

Dacă așteptați să vă cuprindă cheful de exersat, lăsați-o baltă. Nu așteptați un val de entuziasm care să vă ridice de pe canapea. Mai bine decideți să exersați 10 minute, după un anumit program.

 

Persoanele care exersează în mod regulat afirmă că simplul fapt de a ieși afară – indiferent dacă se simt motiva­te sau nu – creează energia necesară pentru a se mișca și le ridică moralul. Propuneți-vă o plimbare de doar 10 minute. Odată ce v-ați pus în mișcare, cele 10 minute se vor transforma cu ușurință în 20 și chiar în 30.

 

Vote it up
207
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza