Intrebari frecvente

 

Pagina de informatii a Serviciului de Relatii cu Clientii

Pentru alte informatii click mai jos :

  1. Schimbarea Adresei
  2. Plati
  3. Facturare
  4. Informatii privind livrarea
  5. Produse lipsa sau deteriorate
  6. Alte intrabari
  7. Contacteaza-ne

Stim ca internetul, cu toate minunile lui, poate parea impersonal. Dar noi, Reader’s Digest, iti vom da ce-i mai bun - Serviciul de Relatii cu Clientii vesel si prietenos pentru care suntem cunoscuti in intreaga lume. Suntem tot timpul pe ’fir’ pentru a te ajuta - daca vrei sa-ti schimbi adresa, sa comanzi revista sau unul din produsele noastre de calitate.

Un serviciu de prima clasa la un click distanta !

1.Schimbarea Adresei

Click aici pentru a-ti schimba adresa. Ai nevoie atat de vechea adresa cat si de cea noua pentru a completa formularul.

Codul tau de client il gasesti pe eticheta revistei sau a produsului, deasupra numelui si adresei si este format din 9 cifre.

Atentie! Datorita faptului ca atat eticheta de pe revista, cat si materialele promotionale sunt pretiparite, dureaza de la 6 pana la 8 saptamani ca adresa sa fie modificata.

2. Plati

Plata prin Cardul de credit

Plateste sumele scadente aici – asigura-te ca ai cardul de credit si toate informatiile necesare la indemana.

3. Facturare

Livrari eronate, comenzi nelivrate si dificultati intampinate in procesul de plata.

Dureaza o perioada de timp ca plata facturii sau alte tranzactii sa fie procesate. E posibil ca produsele comandate sa apara in extrasul tau inainte de receptionarea lor. Lasa sa treaca o perioada de timp pana sa verifici la oficiul tau postal sosirea comenzii.

Daca dupa aceasta perioada nu ai primit produsul sau intampini dificultati in procesul de plata, contacteaza Serviciul de Relatii cu Clientii; prezinta situatia cu care te confrunti introducand date concise si personalul nostru va face tot posibilul sa te ajute.

Cum pot primi raspuns la o intrebare privind factura mea?

Te rugam sa trimiti intrebarea ta prin e-mail la adresa contact@editurard.ro si personalul nostru iti va raspunde in cel mai scurt timp.

Am returnat un produs. De ce am primit notificare de plata pentru el?

E posibil ca in momentul in care tu ai returnat produsul, noi sa fi trimis deja notificarea de plata catre tine. De asemenea, durata procesarii retururilor poate ajunge pana la patru saptamani. Daca si dupa trecerea acestei perioade de patru saptamani inca mai primesti notificari de plata, te rugam contacteaza Serviciul de Relatii cu Clientii prin e-mail la adresa contact@editurard.ro .

4. Informatii privind livrarea

Am comandat Revista Reader’s Digest. Cand voi primi primul numar?

Din momentul in care ai comandat, dureaza o luna pana la livrarea primului numar. Daca a trecut mai mult de o luna, contacteaza Serviciul de Relatii cu Clientii.

Cand voi primi cartea, DVD-ul sau CD-ul comandat ?

Comanda ta ar trebui sa fie livrata in doua pana la patru saptamani de la data comenzii. Daca au trecut patru saptamani de la data comenzii, contacteaza Serviciul de Relatii cu Clientii.

Am comandat o carte din Colectia de romane . De cate ori pe an voi primi produse noi din serie?

Seriile Reader’s Digest sunt produse trimise abonatilor fara incetare. De exemplu, Colectia de Romane este o serie de volume cu teme variate de: dragoste, politiste, fictiune, actiune.

Termenele livrarii pot varia, dar in general, abonatii primesc cinci pana la sase volume pe an. Asadar, va puteti astepta la produse noi o data la doua luni.

5. Produse lipsa sau deteriorate

Daca nu ai primit un produs sau un numar al revistei, desi esti abonat, sau daca le-ai primit deteriorate: click aici . Poti cere inlocuirea lor.

Suntem dornici sa primim intrebari, sugestii sau comentarii despre produsele si serviciile Reader’s Digest. Asteptam parerea ta !

6.Alte intrebari

Daca ai alte intrebari, comentarii sau doresti sa ne contactezi in legatura cu orice informatie click aici . Completeaza formularul ce ti-l punem la dispozitie, incluzand o descriere detaliata a cererii sau dificultatii intampinate, personalul nostru iti va raspunde cat de curand posibil. Daca ai deja un cod de client nu uita sa-l incluzi in cererea ta.

7.Contacteaza-ne

Prin email:

contact@editurard.ro

Telefon:

021.305.41.97

Fax:

021.305.41.98