Indulceste-te cu masura!

O dieta bogata in zahar si cereale rafinate creste riscul de diabet
 
<p>Ne place zaharul, care este un carbohidrat simplu. Dar ne place cam prea mult. Desi zaharul nu este rau in sine, nu uita ca el adauga calorii, fara sa dea vitamine sau minerale. Alimentele zaharate pot de asemenea sa ridice nivelul trigliceridelor, grasimile din sange care cresc riscul bolilor de inima. Desi zaharul in sine nu produce diabet, o dieta bogata in zahar si cereale rafinate creste riscul de diabet tip II. Dulciurile aduc un surplus de calorii, care ne impiedica sa ne tinem in frau greutatea. Cum zaharul se gaseste peste tot, in multe alimente procesate, trebuie sa faci un efort pentru a reduce consumul. Iata cum poti:
- Redu consumul de bauturi dulci.
- Cauta pe etichete zaharul “ascuns”: zahar brun, sirop de porumb, fructoza, concentrat de fructe, glucoza, dextroza, lactoza, maltoza, melasa, sucroza. Daca unul sau mai multe dintre aceste ingrediente e trecut primul sau al doilea pe lista, produsul respectiv are mult zahar. Incearca sa-l eviti.
- Dilueaza sucurile zaharate de fructe cu apa si sifon. Spre deosebire de sucul de fructe, fructul intreg are pe langa zaharuri naturale si fibre, deci nu-ti creste nivelul de zahar din sange la fel de mult.
- Pazeste-te de alimentele cu “grasime putina“ care au in schimb mult zahar si calorii.
- Redu zaharul la cafea si ceai. </p>
Vote it up
217
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza