Importanta unui mic dejun bogat

Pierzi mai mult in greutate daca mananci ce trebuie dimineata
 
<p>Schimba felul carbohidratilor cu care iti incepi dimineata si poti dubla cantitatea de grasimi pe care o arzi in timpul plimbarii pe care ti-ai planificat-o sau a exercitiilor fizice, dupa cum arata un studiu al Universitatii din Nottingham, Anglia. Cercetarile anterioare au aratat ca atletii care se afla intr-o buna forma fizica maximizeaza arderea grasimilor daca schimba carbohidratii. Studiul a demonstrat ca acest lucru e valabil si pentru cei care fac exercitii usoare. Si, ca bonus, mai t]rziu te vei simti mai putin infometat daca iei un mic dejun corect. Secretul: alege carbohidrati care se digera incet, carbohidratii nerafinati, mai bogati in fibre, in locul celor pe care corpul tau ii va arde rapid pentru a avea energie.
Janis Graham

In loc de: fulgi de porumb, orez, grau, tarate cu stafide
Mananca: batoane de cereale cu capsuni sau piersici

In loc de: gogoasa sau briosa cu dulceata
Mananca: o lipie din grau integral cu unt de arahide

In loc de: cereale instant care se prepara cu apa fierbinte si care contin zahar brun
Mananca: batoane de ovaz cu afine

In loc de: gofra rece cu sirop
Mananca: un ou, o felie de paine integrala si un mar</p>

Vote it up
164
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza