Imbunatateste-ti imunitatea

Foloseste cele mai bune surse pentru a-ti intari organismul impotriva bolilor
Sfaturile privind ceea ce ne-ar putea ajuta pentru intarirea sistemului imunitar au cel mai adesea drept rezultat doar golirea portofelului. Dar exista cateva studii pe care ne putem baza. Merita sa incerci:
Nuci, migdale si alune pentru vitamina E. “O deficienta de substante nutritive poate fi foarte periculoasa pentru organism deoarece celulele nu pot functiona corect fara o nutritie corecta”, spune dr. Simin Meydani de la Centrul de Cercetari in Nutritie de la Universitatea Tufts. “Totusi multi oameni au carente de vitamina E, o substanta ce s-a dovedit ca ajuta sistemul imunitar”, spune dr. Patricia Sheridan de la Universitatea din Carolina de Nord, Chapel Hill. Avem nevoie de cel putin 15 mg de vitamina E zilnic, pe care le putem obtine dintr-o mana de migdale (7 mg de vitamina E la 30 de grame de migdale). Persoanele mai in varsta sau cele cu un sistem imunitar slabit au nevoie de un supliment de 200 mg de vitamina E, spune dr. Meydani.
Sandvis cu ton pentru seleniu. Acest mineral ajuta in construirea enzimelor sistemului imunitar. Dr. Sheridan recomanda 55 de micrograme/zi care se pot obtine dintr-un sendvis cu ton.
Vote it up
200
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza