Grenoble, primul oraș din Europa care interzice publicitatea stradală

Grenoble a decis să renunțe la panourile publicitare de pe străzi și din stațiile de autobuze, devenind primul oraș din Europa care recurge la această măsură
 

Eric Piolle, primarul orașului, profită de încheierea contractului cu JCDecaux, celebră companie specializată în publicitate urbană.

Scopul măsurii este de a "elibera spațiul public și de a dezvolta în paralel locuri care să permită cetățenilor să se exprime", dar mai ales pentru a încheia o practică pe care municipalitatea o consideră "învechită" și "prea agresivă", a precizat primarul pentru un cotidian local.

În total, există 326 de panouri publicitare care sunt pe cale să dispară de pe străzile din Grenoble, eliberând astfel peste 2000 de metri pătrați, acoperiți anterior cu reclame.

Până în prezent, eliminarea totală a publicității stradale nu a prins contur decât în orașele mici, precum Forcalquier din Alpes-de-Haute-Provence.

Sursa: HotNews.ro
Vote it up
101
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza