Gala Trusted Brands 2015

De zece ani, românii au tot mai multă încredere în mărcile autohtone
 

Articole similare

Seara de marți, 5 mai, a fost una specială pentru Reader’s Digest. A fost seara așteptatei Gale Trusted Brands 2015, care anul acesta celebrează zece ani de studiu Trusted Brands.

Organizat la Athénée Palace Hilton, din Capitală, evenimentul a reunit, ca în fiecare an, reprezentanţii celor mai importante companii din domeniile alimentar, bancar, farmaceutic, IT, turism, produse de înfrumuseţare, media şi multe altele. Partenerul acestei ediţii a fost Borsec, unul dintre brandurile care au reușit să-și păstreze prima poziție în topul încrederii românilor timp de un deceniu.

Gazda ceremoniei a fost Alex Dima, prezentatorul îndrăgitei emisiuni România te iubesc, de la ProTV. După cum a subliniat acesta, în discursul de deschidere, Trusted Brands este, la ora actuală, cel mai important studiu de piaţă asupra consumatorului, în Europa. Realizat de revista Reader’s Digest în șapte ţări, studiul a ajuns în acest an la a cincisprezecea ediţie în Europa şi la a zecea ediţie în România, având drept obiectiv identificarea şi premierea mărcilor care au reuşit să câştige încrederea europenilor în fiecare an.

Rezultatele Trusted Brands 2015 au evidenţiat fidelitatea sporită a românilor față de mărcile care au reuşit să le câştige încrederea, în comparaţie cu restul europenilor.

Procentajul general subliniază consolidarea liderilor din anii trecuţi, ceea ce demonstrează o incredibilă stabilitate a brandurilor consacrate. Rezultatele Trusted Brands 2015 au reconfirmat că românii sunt consecvenți în opțiunile de consum și le rămân fideli mărcilor care reusesc să le câștige încrederea: din cele 38 de categorii pentru care s-a votat în România, doar cinci și-au schimbat liderii în acest an. La majoritatea categoriilor, câștigătorii rămân aceiași, indiferent de schimbările care se produc pe piață. Șapte branduri au reușit chiar să își păstreze prima poziție în topul încrederii timp de un deceniu, de la începutul studiului (Borsec la categoria Apă minerală, Ariel la categoria Detergent, Petrom la categoria Benzinarii, Eurovita la categoria Vitamine, Adevărul la categoria Cotidian, Europa FM la categoria Radio, ProTV la categoria Televiziune).

Schimbări de lider au aparut, în acest an, la urmatoarele categorii: Electrocasnice (unde Bosch a reușit să depaseasca Philips, câștigătorul tradițional), Companii de asigurări (unde Allianz Țiriac trece pe primul loc, în defavoarea Astra Asigurări), Telefonie mobilă (unde Samsung a surclasat Nokia), Operator de telefonie mobilă (unde Orange a preluat primul loc de la Vodafone, câștigătorul ediției precedente), Produs de îngrijire a părului (Nivea a trecut pe prima poziție, ocupată anul trecut de Head&Shoulders).

După ce, în ultimii ani, studiul a consemnat revenirea în forță a brandurilor românești, și 2015 aduce confirmarea faptului că încrederea românilor în acestea se menține constantă. Anul acesta avem 17 categorii câștigate de marci autohtone.

Studiul Trusted Brands îşi propune şi reuşeşte, de peste un deceniu, să identifice mărcile în care europenii au încredere. În România am creat deja o tradiţie din a evidenţia an de an brandurile cu cea mai bună reputaţie în rândul consumatorilor. Rezultatele la nivel european pot fi accesate pe site-ul www.rdtrustedbrands.com.

Rămâneți aproape de revista Reader’s Digest și în luna septembrie, când vă vom face cunoscute companiile din România care protejează mediul înconjurător, conform studiului Trusted Brands Environmental 2015.

Pentru că încrederea este cea mai mare distincție cu care dumneavoastră, consumatorii, puteți onora un brand.

Vote it up
158
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza