Fizz de mango si piersici

Este o combinatie delicioasa de piure de fructe cu putina bere de ghimbir, apa tonica, suc de lamaie sau apa minerala
 
<p>
Portii 4
Timp de preparare: 5–10 minute

Ingrediente:

1 mango copt
1 piersica coapta
2 caise coapte
500 ml bere de ghimbir
frunze proaspete de menta sau de roinita, pentru ornat (optional)

Preparare:

Se curata mango si se decupeaza miezul de pe samburele central. Se toaca grosier pulpa si se pune intr-un blender sau robot de bucatarie. Ca alternativa, daca folositi un blender manual, puneti mango intr-un pahar inalt.

Se acopera piersica si caisele cu apa clocotita si se oparesc 30 de secunde, dupa care se scurg si se racesc sub jet de apa rece. Se descojesc. Se toaca grosier miezul, aruncand samburii, si se adauga la mango, in blender.
Se toarna peste fructe bere de ghimbir, indeajuns cat sa le acopere, apoi se proceseaza mixtura pana ce se omogenizeaza complet. Se adauga restul de bere de ghimbir si se proceseaza din nou.
Se toarna fizz-ul rapid, in pahare inalte, preferabil peste gheata sfaramata. Se decoreaza cu frunze proaspete de menta sau de roinita, daca preferati. Se serveste bautura imediat, cu paie, sau baghete pentru amestecat.

Cateva idei:

• Pentru a reduce cantitatea de calorii, folositi bere de ghimbir cu continut scazut de calorii.
• Puteti folosi diferite fructe si combinatii pentru fizz. Folosind circa 450 g de fructe in total, se poate incerca cu: zmeura, piersici si pepene cu suc de lamaie amara; capsuni, banane si feliute de portocala cu apa tonica.
• Daca sucurile proaspete nu sunt de sezon, folositi ca alternativa fructe conservate in suc propriu. O delicioasa combinatie este cea de pepene si banane proaspete cu caise conservate si apa minerala.

Avantaje:

• Aceste fructe aurii aduc o bogatie de vitamine. Piersicile sunt pline de vitamina C (100 g ofera 77% din doza zilnica recomandata; caisele sunt o sursa buna de vitamine B (B1, B6 si niacina); mango este o sursa excelenta de vitamina A – doar 100 g de mango aduc jumatate din doza zilnica recomandata pentru aceasta vitamina, atat de importanta pentru vedere si pentru prevenirea cancerului si a bolilor de inima.

Pentru mai multe retete culinare acceseaza site-ul www.lumearetetelor.ro

</p>
Vote it up
167
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza