Exercitii de iarna

Sportul in aer liber te va feri de virusii specifici sezonului rece
 
<p>
E frig afara. Cu toate acestea, nu-ti pune pantofii sport la hibernat: conform unor cercetari recente, exercitiile in aer liber sunt mai eficiente pentru obtinerea unei stari psihice bune decat exercitiile in spatii inchise. Studiile arata ca sportul sub cerul liber poate duce la disparitia tulburarilor emotionale sezoniere, precum letargia si depresia ce pot aparea in sezonul cu zile mai scurte.
 
Esti binedispus? Gandeste-te la urmatorul lucru: daca faci exercitii afara ai si alte beneficii: vei evita sa intri in contact cu virusii (mai ales cei de raceala si gripa specifici sezonului rece) pe care ii aduc altii in sala de sport. Si inca ceva: daca porti pantofi de iarna, bocanci sau clapari, vei arde cu 10 la suta mai multe calorii.
 
Iata cateva sfaturi pentru exercitii pe timp de iarna:
@ Imbraca-te inteligent. Psihologul sportiv Tom Holland recomanda un echipament in trei straturi: un strat exterior din nailon sau Gore-Tex pentru a te proteja de vant si ploaie; haine din lana sau flausate pentru izolare; pe piele, un articol din material sintetic care nu tine umezeala. Capul trebuie protejat cu o caciula.

@ Da-te cu crema de protectie solara. Soarele este puternic, in ciuda gerului din timpul iernii si devine si mai puternic daca este reflectat de zapada.

@ Bea multe lichide. Vei transpira indiferent de sezon, daca te antrenezi intens.

</p>
Vote it up
104
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza