Exercițiu de relaxare

O metodă simplă de a depăși momentele de stres și încordare
 

Dacă vă simțiți încordați sau prea stresați, încercați această tehnică, folosită la Institutul Benson-Henry al Spitalului General Massachusetts, lider mondial al cercetărilor în domeniul medicinei minte-corp:

1. Alegeți un cuvânt, o propoziție scurtă, un sunet sau o rugăciune care are o semnificație specială pentru dvs. și pe care să vă concentrați.

2. Stați liniștiți într-o poziție comodă și închideți ochii.

3. Relaxați-vă mușchii, urcând de la picioare spre gambe, coapse, abdomen, umeri, cap și gât.

4. Respirați lent și natural, rostind în gând cuvântul ales în timp ce expirați.

5. Atunci când vă vin în minte alte gânduri, reveniți ușor la repetiția dvs.

6. Continuați timp de 10-20 de minute.

7. Continuați să stați în liniște câteva momente, permițând celorlalte gânduri să revină. Apoi deschideți ochii și mai stați așa 1-2 minute înainte de a vă ridica.

8. Practicați această tehnică o dată sau de două ori pe zi. Cele mai potrivite momente sunt înainte de micul dejun și înainte de cină.

Sursa: Reader’s Digest – “Recuperare după orice boală”

Vote it up
193
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza