Exerciții fizice la birou

Zece minute pe zi sunt de ajuns pentru a te menține în formă  
 

Dacă vă petreceți cea mai mare parte din zi stând la birou, exersați zilnic 10 minute pentru a vă dezvolta rezistența fizică. Iată câteva exerciții pentru brațe:

 

• Împingeri de jos în sus. Așezați palmele sub birou, cu coatele îndoite. Împingeți în birou ca și cum ați încerca să-l ridicați. Mențineți încordarea cât numărați până la cinci, relaxați-vă, apoi repetați.

• Împingeri de sus în jos. Așezați palmele pe birou, cu coatele îndoite. Apăsați biroul cu toată forța. Mențineți în timp ce numărați până la cinci, relaxați-vă, apoi repetați.

• Flotări la birou. Stați la o jumătate de metru de birou. Aplecați-vă în față din glezne și așezați palmele pe birou. Corpul dvs. trebuie să formeze o linie dreaptă de la glezne până la cap. Îndoiți coatele și simultan coborâți pieptul spre birou. Îndreptați coatele pentru a vă ridica. Mențineți coatele apropiate de corp în timpul exercițiului.

 

• Exersați o postură corectă. Când faceți efortul să stați cu spatele drept, vă contractați zeci de mușchi, de la picioare până la gât. Acest lucru arde calorii și fortifică mușchii. Încercați să vă mențineți o postură bună, cu picioarele bine înfipte în sol, genunchii ușor îndoiți, pieptul deschis, umerii relaxați și capul sus. Iată un alt exercițiu secret: imaginați-vă că strângeți un creion între omoplați și trebuie să țineți mușchii încordați, pentru ca acesta să nu cadă. Mușchii spatelui vor începe curând să obosească.

De fiecare dată când vă corectați postura ori când ședeți sau stați în picioare cu spatele mai drept, vă exersați mușchii spatelui și mușchii centrali.

 

Sursa: Reader’s Digest – “Cele mai bune 1001 sfaturi pentru sănătatea ta”

 

Vote it up
156
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza