Dieta pentru o viata mai lunga

Efortul de a renunta la burgeri, fripturi si racituri are multa importanta pentru sanatate
<p>Un studiu desfasurat pe o perioada de zece ani in America a aratat ca persoanele care mananca 120 de grame de vita sau porc pe zi (cantitatea medie de carne pe care o contine un burger) au un risc cu cel putin 30% mai crescut sa moara mai devreme comparativ cu cei care consuma mai putina carne zilnic. Acesta este primul studiu care arata cum carnea afecteaza si speranta de viata.
“Rezultatele obtinute nu inseamna ca trebuie sa renuntam complet la carnea de vita sau de porc, dar totul este sa mananci cu masura“, spune Palula Quatro-moni, profesor asistent la Universitatea Boston.
-Nu renunta, schimba-ti doar obiceiurile. Persoanele care mananca mai mult peste, pui si curcan au un risc mai mic de a muri fata de cei care mananca porc, prin urmare faceti sandvisuri cu carne de curcan si creveti atunci cand aveti pofta de ceva facut la tigaie. Taie felii subtiri de pui pentru un shish kebab sau, daca preferi, cateva bucatele de carne de vita cu multe legume.

-Nu complica regulile. Daca, de obicei, mananci multa carne rosie, renunta la ea la doua dintre mese. Sari peste costita de la micul dejun si inlocuieste-o cu curcan sau sunca. Apoi alege o zi pe saptamana in care nu mananci carne rosie.

-Permite-ti mici exceptii, dar nu in fiecare zi. Cand ai pofta de un burger mare sau de coaste la gratar, nu te abtine! Apoi organizeaza-ti meniul pentru restul saptamanii pe baza de peste, fasole si alte surse importante de proteine. </p>

Vote it up
169
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza