Dieta cu paste, paine si cartofi

Carbohidratii creeaza rapid senzatia de satietate si o pastreaza pe o perioada mare de timp
<p>Daca pana acum carbohidratii erau interzisi persoanelor care tineau la silueta lor sau voiau sa scape de kilogramele in exces, o noua dieta pe baza de carbohidrati face valuri in Statele Unite ale Americii. Principiile acestui regim dau peste cap tot ceea ce stiam despre diete. Potrivit acestei cure de slabire, daca vrei sa pierzi kilogramele in plus nu trebuie sa renunti la paine, paste si cartofi, informeaza Daily Mail.
In cartea "The Carb Lover's Diet" ("Dieta iubitorilor de carbohidrati"), Ellen Kunes, redactor sef al revistei Health, si nutritionista Frances Largeman-Roth, scriu ca numeroase studii au demonstrat ca metabolismul este accelerat odata cu includerea in dieta a carbohidratilor. Ele sustin ca poti slabi in jur de trei kilograme pe saptamana daca mananci fara niciun fel de retineri paine, catofi copti, paste sau orez.
Spre deosebire de celelate diete restrictive, regimul bogat in carbohidrati ofera organismului energia de care are nevoie pe tot parcursul zilei. Aceste substante nutritive sustin corpul atunci cand este la dieta.
Autoarele spun ca aceasta cura mai are un alt avantaj si anume acela ca numarul de calorii este unul restrans, deoarece carbohidratii au capacitatea de a crea rapid senzatia de satietate si de a o pastra pe o perioada mai mare de timp. In plus, pentru ca acest regim este bogat si in amidon, prin natura alimentelor permise, procesul de ardere a grasimilor este intensificat.
Regulile dietei:
● La micul dejun se recomanda carbohidrati de inalta calitate. Astfel, la prima masa a zilei este indicat sa mancati o porti de lapte cu cereale integrale. Alte variante de mic dejun mai sunt o banana, trei-patru biscuiti de secara cu o cana de ceai, doua felii de paine din cereale integrale, musli cu lapte, piersici, iaurt sau secara cu gem si o cana de ceai sau lapte.
● Pe lista alimentelor recomandate pentru pranz si cina se afla o portie de cartofi copti, mazare, orez sau fasole cu 200 de grame de carne slaba, de preferat piept de pui, carne de curcan sau peste si cel mult doua felii de paine. Atat la masa de pranz cat si la cea de seara se va bea un pahar de lapte usor incalzit.
● Intre mese se mai recomanda cate o gustare, de preferat un baton de cereale integrale, un fruct sau o leguma cruda.
● Pentru ca hidratarea este esentiala, pe parcursul zilei se recomanda opt pahare de 250 de mililitri de apa pe zi, adica doi litri. De asemenea, pe langa apa, mai poti bea cafea, ceai verde sau negru, lichide care se vor include in dieta dupa a saptea zi de regim. Aceste bauturi nu trebuie indulcite cu zahar, ideal pentru acest lucru fiind laptele semidegresat..
● In plus, autoarele recomanda stabilirea unui program de mese si respectarea lui cu strictete.</p>
Vote it up
139
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza