Dieta anticancer

Afla cum trebuie sa te hranesti pentru a trai cat mai mult
 

<p>

Daca mananci cu scopul de a avea o viata lunga, sanatoasa, in hrana ta n-au ce cauta urmatorii aditivi ce te intoxica si accelereaza imbatranirea: sodiul, indulcitorii si grasimile rele.

Iata cateva metode de a reduce riscul imbolnavirii de cancer, pe baza unor studii recente:

Mananca ceapa, mere, fructe de padure, varza creata si broccoli. Un aport ridicat de flavonoide – antioxidanti care se gasesc din belsug in fructele si legumele de mai sus – reduce riscul cancerului de pancreas cu 23%. In cazul fumatorilor, o alimentatie bogata in flavonol a micsorat riscul cu 59%, afirma expertii de la Centrul de cercetari asupra cancerului din Hawaii, care au studiat 183.518 femei si barbati.

Consuma cat mai multe fructe si legume. Conform unui studiu recent, efectuat asupra a 500.000 de femei si barbati in varsta de cel putin 50 de ani, subiectii care consumasera zilnic 12 portii de fructe si legume isi redusesera riscul diverselor tipuri de cancer cu 29%, comparativ cu cei care mancasera doar 3 portii pe zi. Chiar si 1-2 portii in plus pot scadea riscul cu 6%.

Alege vinul rosu. Bautorii de vin rosu si-au redus riscul de cancer colorectal cu 68% - arata un studiu realizat la State University of New York. Dimpotriva, subiectii pasionati de vinul alb nu se bucurasera de aceleasi beneficii. Cercetatorii cred ca un antioxidant din vinul rosu, denumit resveratrol ofera protectie impotriva cancerului de colon.

Mananca peste mai des. Barbatii care consumasera peste de 5 ori pe saptamana prezentau un risc cu 40% mai mic de cancer colorectal fata de cei care mancasera peste cel mult o data pe saptamana, au afirmat expertii de la Harvard, dupa studierea starii de sanatate a 22.071 de persoane.

</p>

Vote it up
157
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza