Dezvata-te sa mananci dulciuri

Redu cantitatea de zahar pe care o mananci in timpul unei zile si te vei bucura de o viata mai lunga


 
<p>Nu manca prea sarat. In momentul in care dieta ta contine o cantitate prea mare de sare, exista riscul sa te apuce o pofta incontrolabila de zahar, scrie Huffington Post.
Mananca mai multe legume. Ideal pentru sanatate este sa mananci legume de cinci pana la noua ori pe zi. Daca ti se pare de neimaginat ai parte zilnic de noua gustari pe baza de legume, fa-o macar de cinci sau de trei ori. Incepe cu cantitati mici de legume, macar o muşcatura sau doua, şi nu te feri de cele pe care nu le-ai gustat niciodata. Mesteca-le foarte bine. Legumele, ca şi zaharul, au proprietatea de a relaxa corpul, dar sunt bogate de asemenea şi in nutrienti şi fibre.
Orezul brun e de baza. Cate o portie de orez brun sau de alt fel de cereale integrale o data sau de doua ori pe zi te ajuta sa iti mentii constant nivelul de zahar din sange şi sa iti pastrezi o stare de spirit buna pentru perioade mai lungi de timp, acestea fiind bogate in carbohidrati. Acest regim alimentar iti va da o senzatie de satietate.
Fructe la desert. Cate un fruct la desert in loc de o prajitura plina de zahar poate face minuni. De doua ori pe saptamana poti incerca şi cateva fructe facute la cuptor.
Odihneşte-te suficient. Este important sa te duci la culcare cat de devreme poti: o ora de somn inainte de miezul noptii face cat doua ore de somn mai spre dimineata.</p>
Vote it up
152
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza