Cum sa mananci inteligent

Ce arata diferite studii recente
 

Incepe micul dejun de la capatul sanatos al bufetului suedez. Conform unui studiu recent, 86% dintre cei de la masa isi umplu farfuriile cu fructe cand le observa de la început, dar numai 54% aleg fructele cand incep cu alimentele bogate in calorii, cum sunt ouale, branza sau sunca.

Alege bomboanele ambalate individual. Oamenii au mancat cu 30% mai putine bomboane cand au mancat dulciuri ambalate individual, s-a descoperit in urma unui studiu efectuat in Elvetia.

Opreste rontaitul inconstient. Persoanele care mananca, de obicei, popcorn sunt predispuse sa le rontaie chiar si dupa ce se invechesc, in timp ce aceia care nu rontaie de obicei floricele de porumb la cinema mananca mai putine atunci cand nu sunt proaspete.

Foloseste castroane mai mici. Intr-un studiu efectuat de Universitatea Cornell, din New York, subiectii au mancat cu 34% mai multa inghetata atunci cand si-au pus-o in castroane de un litru, fata de cei care au mancat-o din castroane de 500 mililitri.

Mananca mai mult la micul dejun decat la cina. Un grup de femei obeze a consumat 700 de calorii la micul dejun, 500 la pranz si 200 la cina. Un alt grup a mancat aceleasi alimente, dar 200 de calorii dimineata si 700 seara. Dupa 13 luni, femeile din grupul cu micul dejun mai consistent au slabit cate opt kilograme, iar cele care au mancat o cina copioasa doar cate patru kilograme.

Vote it up
212
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza