Cum să ai un zbor confortabil

Aceste exerciții stimulează circulația și previn amorțeala 
 

Articole similare

Dacă aveți un drum lung cu avionul, e bine să vă protejați împotriva trombozei și a rigidității. Iată șase exerciții pe care le puteți face la fiecare jumătate de oră, șezând pe scaun. Ameliorează circulația în timpul zborului și previn amorțeala.

 

• Ridicați umerii și rotiți-i din față spre spate, apoi din spate spre față.

• Duceți bărbia în piept. Dați din cap ca și cum ați spune “da”, apoi ca și cum ați spune “nu”, ducând bărbia spre un umăr, apoi spre celălalt.

• Împletiți degetele, cu palmele orientate una spre alta, apoi întindeți brațele drept în față, cu palmele spre exterior.

• Ținând călcâiele pe podea, întindeți degetele de la picioare cât mai departe. Mențineți poziția timp de câteva secunde, apoi relaxați.

• Ridicați puțin un picior de pe podea și descrieți mișcări circulare reduse, în ambele sensuri. Repetați cu celălalt picior.

• Ridicați unul dintre călcâie cât mai mult, ținând degetele pe podea. Mențineți poziția câteva secunde, apoi coborâți călcâiul. Repetați cu celălalt picior.

Sursa: Reader’s Digest – “Cele mai bune 1001 sfaturi pentru sănătatea ta” 

Vote it up
216
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza