Combate durerile de gat si umeri

Cateva exercitii utile pentru cand esti la birou
 
<p>
Atunci cand nu exista alte afectiuni serioase si motivul pentru care intepenim este rigiditatea posturii pe scaun, la un birou, si inactivitatea fizica, putem incerca cateva metode pentru a inlatura sau calma durerea. Adesea, odata redus stresul si tensiunea din incheieturi si muschi, starea de disconfort dispare sau se diminueaza.
Urmatoarele exercitii au rolul de a reduce presiunea din zona umerilor si a gatului. Stai confortabil, dar cu spatele drept pe un scaun si respira egal si fara agitatie. Repeta fiecare exercitiu de sase ori. In situatia in care te simti ametit, opreste-te. Pentru fiecare miscare, numara in gand de la 22 la 26.  Asadar:
•    Lasa capul in fata, pana cand barbia atinge pieptul si ramai acolo cateva secunde. Revin-o usor la pozitia initiala.
•    Lasa capul pe spate, cat de mult poti, apoi revin-o.
•    Intoarce capul spre stanga, ca si cum ai privi la cineva peste umar, apoi spre dreapta.
•    Roteste capul in asa fel incat sa treci prin toate punctele atinse anterior
•    Ridica umerii spre urechi si roteste-i usor, inainte si inapoi, ca si cum ai desena semicercuri, apoi cercuri.
</p>
<p>&nbsp;</p><strong><a href="http://diff4.smartadserver.com/call/cliccommand/4711480/[timestamp]?" target="_blank">Testeaza-ti ratele! Afla daca poti plati mai putin! Vezi aici</a></strong>
 
Vote it up
318
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza