Chifle cu branza si fructe

Acest mic dejun intareste mai ales sistemul imunitar in anotimpul rece
 

Sucul de catina, portocala si kiwi furnizeaza o doza de vitamina C suficienta pentru intreaga zi

Ingrediente pentru 2 portii:

100 g branza dulce granulata
1 lingura suc de catina
1 portocala
1 kiwi galben
2 chifle cu seminte de floarea-soarelui
Sirop de agave sau miere pentru stropit
1-2 linguri seminte de floarea-soarelui, prajite dupa gust (vezi dreapta-jos)

Timp de preparare: 10 minute

Valori per portie: 295 kcal; 13 g proteine; 41 g carbohidrati; 7 g grasimi; 10 g fibre

Alternativa:
Semintele de floarea-soarelui se pot inlocui cu alune de padure sau migdale tocate. ±i nuca de cocos rasa este foarte gustoasa.

Preparare:

1. Intr-un castronel, se amesteca branza dulce granulata cu sucul de catina.

2. Se descojeste portocala cu un cutit ascutit – pielita alba poate ramane pe fruct –, apoi se taie pulpa transversal in felii subtiri. Se descojeste kiwi.

3. Se taie chiflele in doua si se ung jumatatile cu crema de branza si catina.

4. Se asaza feliile intrepatrunse de portocala si kiwi peste crema. Se stropesc cu sirop de agave sau cu miere; se presara deasupra seminte de floarea-soarelui. Se servesc imediat.

CE SE ASCUNDE SUB COAJA PUFOASA
Kiwi se remarca printr-un continut ridicat de vitamine C si E. Pe langa nenumarate minerale si oligoelemente, fructul ofera si actinidina, o enzima ce descompune proteinele, precum si diferite fibre, ce ajuta la echilibrarea nivelului de colesterol si la imbunatatirea circulatiei sangvine.

DE STIUT
Semintele de floarea-soarelui prajite au un gust asemanator cu al alunelor. Prajiti cantitati mici de seminte la foc potrivit, intr-o tigaie teflonata, fara grasime, sau coaceti cantitati mai mari intr-o tava de copt, in cuptorul incins la 100°C, circa 10 minute.

Vote it up
169
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza