Cele mai bune metode de destindere

Iata cateva miscari simple, pe care le puteti folosi zilnic sau ori de cate ori simtiti nevoia sa va destindeti
 

1. Relaxarea bratelor. Intindeti bratele in lateral, in unghi drept fata de corp, apoi indoiti incheieturile si trageti palmele spre spate. Acest lucru elibereaza tensiunile atunci cand v-ati tinut bratele si mainile in pozitii relativ statice timp de ore intregi.

2. Rotiri ale bratelor. Intindeti bratele in lateral si descrieti opt cercuri spre spate, apoi opt cercuri catre fata. Aceasta miscare viguroasa va ajuta sa respirati mai profund si relaxeaza muschii din partea superioara a spatelui, prevenind curbarea coloanei din cauza posturii gresite.

3. Leganarea bratelor. Leganati-va bratele pana la inaltimea umerilor, in fata, apoi lasati-le sa cada, inregistrand senzatia de cadere naturala. Continuati sa le leganati timp de cateva momente – ridicati-le si lasati-le sa cada – si bucurati-va de aceasta miscare lejera si ritmica.

4. Intinderi ale gatului. Intoarceti capul spre dreapta, ca si cum ati incerca sa vedeti pe cineva aflat in spatele dvs. Mentineti pozitia in timp ce numarati pana la sase. Apoi procedati la fel spre stanga. Repetati de sase ori pe fiecare parte, numarand de fiecare data pana la sase. Corpul trebuie sa ramana orientat in fata.

5. Aplecari ale gatului. Aplecati capul spre umarul stang, ca si cum ati incerca sa atingeti umarul cu urechea. Fata trebuie sa ramana orientata inainte. Nu ridicati umerii. Mentineti pozitia cateva secunde si simtiti intinderea in muschii gatului din partea opusa. Procedati la fel pe dreapta. Repetati de cel putin sase ori cu fiecare parte.

6. Rotiri ale umerilor. Rotiti umerii in mod regulat, pentru a-i mentine supli si relaxati. Efectuati sase rotatii inapoi, urmate de sase rotatii inainte. Incheiati cu cateva rotatii inapoi, pentru a lasa umerii intr-o pozitie buna.

7. Intinderi ale picioarelor. Indepartati calcaiele si simtiti intinderea din muschii posteriori ai gambelor. Apoi intindeti degetele de la picioare in jos si simtiti intinderea din partea anterioara a gambei. Procedati astfel dupa ce ati stat jos un timp indelungat.

8. Rotiri ale gleznelor. Descrieti cercuri cu gleznele, mai intai intr-un sens, numarand pana la zece, apoi in sensul celalalt. Acest lucru imbunatateste circulatia sangelui in picioare, daca le-ati tinut nemiscate mai mult timp.

9. Leganari ale corpului. Duceti umerii spre dreapta, apoi spre stanga de cateva ori, lasand bratele sa atarne si sa se miste liber. Nu faceti niciun efort pentru a va legana bratele – lasati-le moi si destinse, ca si cum ar fi niste panglici care atarna de articulatiile umerilor. Aceasta miscare lejera, copilareasca, este excelenta pentru eliberarea tensiunilor.

Vote it up
20
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza