Ce sa mananci la drum

Cand te opresti sa alimentezi cu benzina, incearca aceste alternative sanatoase
 
<p>
Daca iei micul dejun la un restaurant sau fast-food de pe autostrada renunta la  clatite sau placinte cu mere. Acestea contine aproape jumatate din portia zilnica de grasimi saturate. In schimb poti alege un platou cu ou fiert, struguri, branza chedar, paine cu cereale, miere si unt.
 
Dieticianul Karen Ansel spune ca aceasta combinatie de fructe, ou, unt si  paine este un amestec perfect din punct de vedere nutritional. Poti `nlocui painea cu cereale cu un covrig. Nu are cum sa-ti faca rau si, in plus, merge bine cu amestecul de unt si miere. Pot sa incerci si un sendvis vegetarian cu ou.
Ti-e pofta la pranz de un burger? “Tine-te departe de hamburgerul cu bacon si branza. Poti alege in schimb un hamburger simplu, cu numai 250 de calorii, unul dintre sendvisurile prietenoase de pe piata”, spune dieticianul H.K.Jones in revista Fitness. Si pentru ca este asa de usor, poti adauga o salata cu otet balsamic. Dieteticianul Elaine Magee ne sugereaza in “WebMD”, un gustos hamburger vegetarian.
Ia o cina de numai 340 de calorii si noua grame de grasimi comandand doua felii de pizza cu pui, ceapa rosie si ardei gras verde.
</p>
Vote it up
497
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza