Ce îți strică somnul?

Somnul este esențial pentru sănătatea ta fizică și mentală. Scapă de obiceiurile care nu te lasă să te odihnești
 

Somnul este foarte important pentru sănătate. Dar, mulți oameni subestimează acest fapt și obiceiurile proaste din timpul somnului le afectează sănătatea.

Comportamentul necorespunzător în timpul somnului poate afecta grav sănătatea și interfera cu activitățile de zi cu zi. Oboseala, care este o consecință a somnului insuficient, interferează cu fluxul normal al proceselor din organism.

Dormitul pe burtă

Terapeuții susțin că dormitul pe burtă nu este sănătos. Acesta daunează coloanei vertebrale și provoacă o denaturare. Apar dureri, crampe și probleme de respirație.

Respirația pe gură

Respirația prin gură este un atac real asupra plămânilor. Partea proastă este că în timpul somnului este dificil să controlăm modul în care respirăm. Respirația pe nas este o modalitate mai bună, deoarece astfel aerul este filtrat și încălzit. Respirația pe gura creează o condiție prealabilă pentru mediul prea umed și o creștere a bacteriilor patogene care intră în interior până în plămâni.

Aer condiționat în cameră

Veți înghiți particule de praf nu numai dacă dormi cu gura deschisă, dar și de la instalația de aer condiționat sau ventilator! Acesta este mediul cel mai nociv pentru dormit. Evită acest tip de racire sau încălzire a aerului în dormitor. Este mai bine să aerisești camera înainte de culcare.

Dormitul într-o cameră caldă

Mediul cald nu este deloc util pentru dormit, mai ales atunci când stai ghemuit sub o pilotă. Este mai bine să închizi mijloacele de încălzire și să iei o pătură în plus, dacă este necesar, dar nu permite organismului tău să se supraîncălzească pe timp de noapte. Temperatura în dormitor trebuie să fie în jur de 25 de grade, dar nu mai mult.

Dormitul pe o pernă mare

Avem nevoie de un echilibru al organismului în timpul somnului. O pernă mare creează distorsiuni ale vertebrelor gâtului, care solicită mușchii din jurul coloanei vertebrale. De asemenea, pot apărea crampe, dureri de cap, scolioză și comprimarea vaselor de sânge importante ale creierului.

Lipsa de somn

Somnul insuficient este o problemă serioasă pentru organism. Dacă ai un somn haotic pentru o lungă perioadă de timp, aceasta va duce inevitabil la multe probleme de sănătate, inclusiv pentru sănătatea mintală.

Dormitul pe canapea

Canapeaua este confortabilă pentru a te uita la TV, dar nu pentru dormit. Aceasta are curbe care împiedică poziția normală a corpului și nu este esențială pentru un somn sănătos. Evită să dormi pe ea. Acest lucru poate aduce distorsiuni, dureri de cap și oboseală de dimineață.

Sursa: bewoman.ro

Vote it up
294
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza