Alimente care par sanatoase, dar nu sunt

Batoanele energizante, ceaiurile îmbuteliate si sucurile fresh nu sunt atat de bune pentru sanatate
 
</p>Multe alimente doar par sănătoase, în realitate ascundz]nd multe grăsimi şi zaharuri, informează site-ul shine.yahoo.com. De exemplu, sucurile de fructe sau legume şi ceaiurile îmbuteliate par benefice pentru sănătate la prima vedere, însă nu este aşa. Au un conţinut ridicat de kilocalorii, zahăr, conservanţi şi, în plus, sunt sărace în vitamine şi antioxidanţi.
Batoanele energizante devin aliatele noastre în momentele epuizante. Acestea conţin ovăz, nuci, seminţe şi bucăţele de fructe uscate, aşa că nimeni nu le consideră nesănătoase. Cu toate acestea, multe dintre batoane au în compoziţie cantităţi mari de zahăr, ciocolată, diferite siropuri şi ingrediente artificiale care le fac la fel de dăunătoare precum bomboanele. Chiar şi batoanele care conţin mai puţin zahăr sunt sărace în proteine, au foarte puţine fibre şi doar câteva vitamine şi minerale.
Făina albă are puţini nutrienţi
Uleiul de palmier este considerat de către nutriţionişti cel mai indicat ulei pentru gătit, deoarece rezistă până la temperaturi de 230 de grade. Mai mult, acesta este absorbit şi digerat uşor de către organism, iar atunci când este folosit corespunzător oferă şi beneficii corpului. Acesta, ca şi cel de floarea-soarelui sau cel de măsline, trebuie să fie folosit o singură dată atunci când prăjim. În caz contrar, uleiul de palmier va elimina substanţe cancerigene în mâncarea preparată.
Cartofii pot deveni toxici pentru organism dacă nu sunt depozitaţi corespunzător. Potrivit nutriţioniştilor, această legumă începe să elimine o substanţă nocivă atunci când încep să încolţească.
Făina albă este săracă în fibre, magneziu şi potasiu. Acest aliment are o valoarea nutritivă scăzută, deoarece conţine doar 50 la sută din bobul de grâu. Potrivit nutriţioniştilor, 300 grame de pâine albă asigură organismului numai 15 la sută din necesarul zilnic de vitamina B1, în timp ce pâinea din făina intermediară oferă 25 la sută din necesarul zilnic, iar cea din făină integrală asigură 40 la sută din necesarul zilnic de vitamina B1.</p>
Vote it up
324
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza