Walt Disney a lansat in Romania Disney Channel

Compania Walt Disney a lansat oficial pe piata din Romania, postul TV pentru copii si adolescenti Disney Channel, potrivit lui Maciej Bral, vicepresedinte si manager general al Disney Channel, divizia Europa Centrala si de Est.
 

<p>"Suntem incantati ca lansam Disney Channel in Romania si suntem increzatori ca noul canal TV va fi preferatul copiilor si al familiilor acestora datorita grilei unice de filme si seriale. In ultimii ani, Disney Channel a devenit prima optiune a copiilor si familiilor din intreaga lume. Acest succes are la baza angajamentul nostru de a crea programe de cea mai buna calitate pentru copii de pretutindeni, fie ca locuiesc in Bucuresti, Londra sau Los Angeles", a declarat Bral.

Printre programele marca Disney care vor fi transmise incepand de sambata si in Romania, se numara serialul de animatie "Phineas si Ferb", serialul "Jonas", avandu-i in rolurile principale pe artistii Jonas Brothers, premiati cu discuri de platina si serialul "Hannah Montana", care o are ca protagonista pe actrita Miley Cyrus.

In plus, Disney Channel va transmite si filme originale precum "High School Musical" si "Princess Protection Programme", care au inregistrat mari succese la nivel mondial.

Totodata canalul va include zilnic seria de programe de divertisment pentru prescolari "Playhouse Disney", axate pe invatare.
In cadrul acestui bloc de programe vor rula seriale de desene animate precum "Mickey Mouse Clubhouse" si "Manny Iscusitul".
"Europa de Sud-Est este o piata foarte importanta pentru noi, de aceea intentionam ca, pana la finalul acestui an calendaristic, programele Disney sa fie receptionate in 13 milioane de gospodarii din regiune", a mai spus Bral.

"Esentiale pentru brandul nostru sunt continuturile. Misiunea noastra este sa distribuim continuturi relevante pentru copii de peste tot, indiferent ca locuiesc in Bucuresti sau la Varsovia", a mai adaugat el.

Lansarea postului pentru copii Disney Channel in Romania este sustinuta printr-o campanie integrata de marketing, care include spoturi TV, activitati online, o campanie media de print, precum si o actiune experimentala.

Campania de marketing care sprijina lansarea Disney Channel, fosta televiziune Jetix, are ca scop fidelizarea fata de brand a audientei - copiii cu varste cuprinse intre 6 si 14 ani.

Principala activitate a campaniei este un concurs, "Be a Disney Channel Star", menit sa descopere o noua generatie de tinere talente muzicale din Romania. Concursul va include cinci auditii in principalele orase din Romania si va debuta la sfarsitul lunii septembrie. Copii, cu varste cuprinse intre 7 si 16 ani, vor interpreta unul dintre cantecele din serialul "Hannah Montana" de pe Disney Channel, in fata unui juriu specializat. Finalistii se vor infrunta in direct la Disney Channel, in marea finala din decembrie. Spoturi TV, reclame online si print, precum si un microsite special dedicat evenimentului vor atrage atentia asupra fiecarei etape a concursului.

Disney Channel a pregatit si o campanie "Back-to-School", cu o durata de doua saptamani, in lanturile de magazine Carrefour din toata tara, in cadrul careia copiii vor putea castiga doua bilete la concertul Hannah Montana. In plus, o campanie online se desfasoara incepand cu 1 septembrie si include o serie de teasere online, precum si o versiune imbunatatita a Yahoo!Messenger care va prezenta copiilor ultimele noutati despre lansarea postului. Utilizatorii portalului pentru adolescenti Bravonet.ro vor avea acces la un continut exclusiv si interactiv.

Campanii de bannere vor fi difuzate pe site-uri de divertisment pentru copii si parinti, inclusiv pe trilulilu.ro, escoala.ro si clopotel.ro, precum si pe site-uri de media&advertising: iqads.ro si iaa.ro. "Disney Channel are o viziune unica despre publicul sau. Aceasta campanie integrata de marketing a fost dezvoltata pentru a le permite copiilor si familiilor din Romania sa intre in contact cu postul TV si cu showurile lui de succes, prin mijloace de comunicare atent selectate, pentru a genera entuziasm privind lansarea canalului pe 19 septembrie", a spus Maciej Bral, Vicepresedinte si Manager General Disney Channels, Europa Centrala si de Est.

In luna februarie 2009, compania Disney a anuntat ca televiziunea pentru copii Jetix din Franta isi va schimba identitatea, primind denumirea Disney XD, incepand cu 1 aprilie. Postul francez Jetix a fost primul canal din Europa din reteaua Jetix care a primit denumirea Disney XD. Numele Disney XD era deja folosit in Statele Unite.</p>

Vote it up
576
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza