Vrei să pierzi kilograme sau să câştigi bani?

 

În fine, lumea e de acord într-o privinţă:
banul este rege. La întrebarea „Ce ai alege: să scapi definitiv de cinci kilograme sau să câştigi 5.000 euro?“ între 60 şi 80% din respondenţii din 19 ţări au optat pentru cea de a doua variantă. Nici România nu a făcut excepţie, 76% din respondenţi „votând“ pentru bani în locul pierderii kilogramelor. Ruşii au fost însă cei mai hotărâţi în această privinţă: 91% din respondenţi au ales banul. Mai dornici de un portofel gras s-au dovedit a fi şi croaţii (86%) francezii (80%), spaniolii şi americanii (81%). Singura ţară care s-a detaşat din pluton a fost India, unde 53% din respondenţi au bifat că şi-ar dori mai degrabă să scape de kilograme decât să câştige banii, variantă aleasă de numai 47% din cei chestionaţi.

Notă:
Sondajul a fost efectuat online în 19 ţări, în fiecare ţară fiind minimum 150 de respondenţi. În România s-au înregistrat 2.680 de răspunsuri. Întrebarea la nivel global a fost: „Ce ai alege: să scapi definitiv de 10 pounds sau să câştigi 10.000 dolari?“ Ea a fost adaptată pentru România şi aproximate cifrele (1 pound = 453,59 g).

FACTORUL VÂRSTĂ

În majoritatea ţărilor, tinerii au fost cei care au ales banii într-un procent mai mare decât cei în vârstă. La americani însă, unde se cheltuiesc 58,6 miliarde dolari anual pentru programe de slăbit, tinerii şi vârstnicii au ales banii în număr egal.

CE E CU INDIA?

De ce este India singura ţară în care oamenii îşi doresc mai degrabă să slăbească decât să câştige bani? Editorul Reader’s Digest India
explică: „Clasa medie e în creştere. India e mai bogată ca niciodată, dar mult mai sedentară, ceea ce a dus la creşterea cazurilor de diabet şi obezitate. Iar indienii tind să nu pună preţpe banii câştigaţi uşor.“

Noi alegem banii

Rusia 91%

Croaţia 86%

Spania 81

S.U.A. 81

Franţa 80

Polonia 79

Ungaria 78

România 76

Germania 75

Olanda 75

Italia 74%

Canada 74

Brazilia 73

Singapore 72

Marea Britanie 71

Filipine 63

China 62

Malaysia 59

India 47%

Vote it up
Votează
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza