Sidebar: VÂNEAZĂ FIRMELE DE HEAD-HUNTING

 

Există o zicală care spune: „Pescuieşte unde peştii mari înoată“. S-ar potrivi foarte bine dacă vorbim de head-hunters, firmele care vânează oameni pentru posturile de top-management. „Odată cu dezvoltarea agresivă a new-media, companiile din domeniu monitorizează acum chiar şi blogurile, pentru identificarea unor astfel de persoane“, spune Loreda Dragomir, Senior Consultant la Staton Chase International. Specialiştii recomandă candidaţilor să fie proactivi, deci să nu se mulţumească să trimită doar CV-uri şi să aştepte să fie contactaţi. „Fă tot ce este posibil să fii identificat, adică să-i găseşti online pe cei care recrutează, care au bloguri şi care sunt parte a unei reţele sociale. Fă comentarii pe blogurile lor, nu înainte de a-ţi construi un profil profesional, al cărui link să-l poţi posta la finalul comentariului“, spune Joe Cheesman, consultant american în HR. Perioada e propice. „În prezent, multe firme «profită » de criză pentru a-şi înlocui o parte din manageri, fie pentru că sunt slabi, fie prea scumpi, cu alţii la fel de buni însă mai ieftini sau cu acelaşi salariu, însă mult mai buni“, afirmă George Butunoiu, consultant în head-hunting şi proprietarul firmei de consultanţă George Butunoiu Ltd.

Vote it up
Votează
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza