Sidebar: MITURI DISTRUSE DESPRE RENUNȚAREA LA FUMAT

 

Experții combat câteva dintre cele mai răspândite idei preconcepute despre fumat:

Mit: „Țigările slabe sunt o opțiune mai sănătoasă“.

Adevăr: Nu sunt mai puțin nocive. Este important să urmăreşti şi modul în care fumezi, nu doar cantitatea; dacă tragi fumuri mari dintr-o țigară, fie ea și cu mai puțin gudron, vei absorbi o cantitate mai mare de nicotină.

Mit: „Mi-aş putea admi-nistra o supradoză de nicotină prin terapia cu înlocuitori cu nicotină“.

Adevăr: Dacă respecți instrucțiunile acestui tratament, vei introduce în organism mai puțină nicotină decât din țigări.

Mit: „Nu fumez mult, aşa că nu pot fi considerat dependent“.

Adevăr: Dependența poate fi măsurată în funcție de „timpul scurs până la prima țigară“. Dacă eşti un fumător înrăit, vei simți nevoia de o țigară în primele 30 de minute de la trezire.

Mit: „Mă voi îngrăşa dacă mă las de fumat“.

Adevăr: Poți fi tentat să înlocuieşti țigările cu mâncare după ce renunți la fumat, dar este bine să eviți această capcană. Exercițiile fizice regulate şi mâncarea sănătoasă te vor ține departe de acumularea de kilograme.

Vote it up
Votează
Ți-a plăcut acest articol?Voteaza